Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Välipalalla sadetta suojassa”

Lisätietoja ravintolasta
Soveltuu: Paikallinen keittiö
Ruokailuvaihtoehdot: Aamiainen, Auki myöhään, Varaukset
Arvosteltu 2. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Viihtyisä, ei liian meluisa pubiruokailupaikka sopivasti hotellin huoneen vapautumista odotellessa. Kaverin suosittelema Kievin kana oli odotetunlaisesti hyvä, ellei erinomainen. Edullinen ruoka ja -juoma.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää Tomppa68

Arvosteltu 24. tammikuuta 2020

Palvelu oli hyvää, nopeaa ja muutenkin asiallista. Englaniksi taipui tilaaminen, silloin kun Suomea ei enää ymmärretty. Annokset tällä kertaa pienoinen pettymys. Tottunut täällä aikaisemmin saamaan parempaa.

Käyntipäivä: tammikuu 2020
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää Reiska-captain
Arvosteltu 2. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Paikka on kellarissa, vähän piilossa. Kannattaa kuitenkin löytää. Edullinen hintataso. Pubiruokaa. Hampurilaiset huippuja. Hyvä tunnelma ja palvelu

Käyntipäivä: lokakuu 2019
Kiitä käyttäjää maketaallahei
Arvosteltu 2. kesäkuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Silloin, kun opiskelin Tallinnassa ja nytkin aina kun ollaan ollut Tallinnassa, niin pakko oli käydä syömässä Karja Kelderissa, koska olit hyvät ja edulliset ruoat, sekä isot annokset... Mutta nyt, eilen... Henkilökunta tyly, alkupaloja odotimme 45 min, pääruoka tuli sit myöhemmin ja oli ihan kylmä, sianliha raaka ja yksi annos oli ihan väärä, eli ei edes tilattu sellaista. Harmi, mutta tä paikka on nyt unohdettu ja ei sinne mennä enää koskaan!

Käyntipäivä: kesäkuu 2019
Kiitä käyttäjää 506ellap
Arvosteltu 21. elokuuta 2018

Karja Kelder on ollut paikka, jossa olen poikennut vuosien ajan Tallinnan vierailuilla. En nytkään sitä lopeta, mutta syömisen tilaaminen loppui kertaheitolla. Oluella voin tulla käymään paikan luonteen vuoksi.
Olin tulossa melko myöhään ja kysyinkin ensimmäiseksi, onko keittiö vielä auki? Saako ruokaa? Minulle vastattiin myöntävästi. Hyvä, tilasin ruokaa ja oluen.
Mitä kuulin?? Mikron hälytysäänen ja hetken päästä ateriani tuotiin minulle. Se ei ollut edes lämmennyt kunnolla ja vastaukseeni, onko keittiö vielä auki - siihen oli vastattu myöntävästi!! Se tarkoittaa silloin kokkia paikalla!! Nyt sain epäonnistuneen mikrolämmitetyn aterian.
Valitan, se oli viimeinen ateria kanssanne.

Tähän saakka olen ollut hieman aikaisemmin liikkeellä ja saanut aina hyvää, lämmintä ruokaa. Olen todella pettynyt nyt kokemaani ja nähnyt samalla ilmeisesti osan totuutta illan ruokailuista?

Käyntipäivä: elokuu 2018
    • Ruoka
3  Kiitä käyttäjää Teijo R

Karja Kelder – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Karja Kelder? Jaa kokemuksesi!