Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
BeautyArt Ilusalong

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 30. heinäkuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Kävin selaamaan kauneussalonki vaihtoehtoja vain muutamaa päivää ennen lähtöämme Tallinnaan. Googlettamalla tämä kauneussalonki oli yksi muiden joukossa. Muutama arvostelu kyseisestä paikasta löytyi ja kokemukset olivat olleet hyviä (josko arvioit oli tehty noin 5 vuotta sitten). Muutamaan muuhunkin hyvät arvostelut saaneeseen kauneussalonkiin olisi ollut aikoja jäljellä, mutta valitsin tämän, sillä se oli hotellimme yhteydessä, eikä minun tarvinnut täten lähteä yksin suunnistamaan vieraassa kaupungissa.
Varasin ajan netin kautta ja hetken päästä sain vahvistussähköpostin.
Niinpä menin kaunessalonkiin varattuna aikana ja kauhukseni minua oli vastassa työntekijä, joka ei ymmärtänyt suomea eikä englantia, vain venäjää. En tiedä oliko asia tosiaan näin, vai eikö tekijä vaan halunnut ymmärtää suomea. Niinpä hommat etenivät elekielellä ja toivomalla parasta. Onnekseni olin käynyt aiemmin Suomessa ottamassa rakennekynsiä, joten tiesin suunnilleen kuinka homma etenee ja missä vaiheessa mennään. Kynnen muoto ja pituus piirrettiin sormella pöytään, tämän työntekijä onnekseni ymmärsi. Timanttien saaminen kynsiin olikin vähän suurempi operaatio ja tekijä kaivoi varmaankin koko laatikostonsa tyhjäksi, jotta sain näytettyä mitä halusin. Työntekijä oli myös levittämässä kynnelle haaleaa vaaleanpunaista väriä, kunnes tajusin, että nyt mennään jo värinvalinnassa. Sain kuin sainkin nudet kynnet, jotka alunperin halusin. Tekijä ei edes aikonut näyttää minulle värivaihtoehtoja, vaan päätti itse levittää vaaleanpunaista. Itse kynsien laitto oli kivutonta ja tekijä teki joka vaiheen todella huolellisesti. Istuin tuolilla hieman reilut kolme tuntia, joka oli melkoisen pitkä aika olla täysin puhumatta. Viking line -clubkortilla sai vielä -10%, joten kynsillä jäi hintaa vain vajaat 50€. Erikoinen kokemus, mutta päättyi lopulta hyvin. Nyt lähes viikkoa myöhemmin kynnet ovat edelleen paikoillaan ja todella kauniit. Suomen- tai edes englanninkielen osaamista jäin todella kaipaamaan, siksi melkoisen reilusti miinuspisteitä.

Elämyspäivä: heinäkuu 2017
Kiitä käyttäjää NiinaEv