Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 27. tammikuuta 2020

Kaunis ja erittäin siisti hotelli. Persoonalliset huoneet. Henkilökunnan ystävällisyys vaihteli. Osa oli luonnollisen ystävällisiä, osa suorastaan tympeitä. Aamupalalla oli kaikkea tarpeellista, mutta juustot olivat nahistuneita, keitettyjen kananmunien keltuainen osittain tummaa ja Leipävalikoima surkea. Kahvi oli hyvää ja tuorekasvikset olivat maukkaita.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää 77Marge
MANAGERHTL, General Manager yrityksessä Meriton Old Town Garden Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 31. tammikuuta 2020

Arvoisa Marge,

Kiitos että päätitte yöpyä juuri meidän hotellissamme! Kiva kuulla että tykkäsitte huoneista ja että kaikki on siisti. Kiitos myös vierailustanne meidän ravintolaan - hyvä että ruoka maistui ja palvelu oli korkealla tasolla.
Olen pahoillani jos jotkut ihmiset henkilökunnasta eivät hymyilenyt riittävästi. Harmi että myös aamiainen ei ollut teidän maun mukaan valmistettu. Kananmunien osalta uskon teitä koska näin myös itse että munat olivat ylikeitetyt ja siitä syystä myös osittain tummanväriset. Anteeksi siitä. Leipävalikoiman osalta en ole teidän kanssa samaa mieltä koska meillä on joka päivä saadavalla vaalea leipä, täysjyväleipä, tumma leipä, sämpylät + ainakin kaksi erillaista leivosta.

Toivottavasti annatte meille nämä pieneet virheet anteeksi ja tulette yöpymään hotellissamme myös seuraavalla kerralla.

Tervetuloa!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 20. joulukuuta 2019

Onneksi virkailijoilla oli aikaa tulla availemaan ovea. Parasta oli se että saapuessani puolen yön jälkeen sain ostaa pienen vinipullon respasta. Huone pieni mutta siisti. Kylpyhuone oli hyvä. Menen toustekin.

Vierailupäivä: joulukuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti yksin
Kiitä käyttäjää satamatorni
MANAGERHTL, General Manager yrityksessä Meriton Old Town Garden Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. tammikuuta 2020

Arvoisa asiakas,

Kiitos teille että päätitte yöpyä meidän hotellissamme ja annoitte palautetta.
Avainkortit ei tosiaan yhtenä päivänä toiminut koska vanhassakaupunkissa oli sähkökatkos mikä rikkosi meidän korttisysteemin. Anteeksi siitä. Onneksi seuraavana päivänä saatiin asia kuntoon.
Kiva kuulla että muuten tykkäsitte kaikesta ja että olette pian tulossa takaisin.

Tervetuloa!

Arvosteltu 14. joulukuuta 2019

-Huoneen yleisilme nuhjuinen, kellertävä valaistus, likainen linttaan istuttu sohva, ei vastannut kuvia ja odotuksia ollenkaan.
-Respaa joutui muistuttamaan, että olimme varanneet leveän parisängyn. Tämän jälkeen siivooja kävi vain työntämässä kaksi sänkyä yhteen ja vaihtoi kaksi patjaa yhteen leveään.
+Erinomainen sijainti ja ihan hyvä aamupala.

Emme suosittele, emmekä mene uudestaan.

Vierailupäivä: joulukuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Kdjwvrkmwnw
MANAGERHTL, General Manager yrityksessä Meriton Old Town Garden Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 16. joulukuuta 2019

Arvoisa asiakas,

Kiitos teille rehellisesta palautteestanne ja että päätitte yöpyä meidän hotellissamme!
Olen pahoillani että ette tykkäneet erittäin paljon huoneestanne. Huoneet meidän hotellissa ovat aika erillaiset ja kuvat netissä ovat vaan jotkuista huoneista koska kaikista huoneista ei vaan ole mahdollista laittaa kuvia internettiin. Jos hotelli ei ole vahvistanut teidän toiveita kirjallisesti sitten niiden toivomuksien täyttäminen riippuu aina hotellin täyttävyydestä ja valitettavasti emme voi aina täyttää kaikkia toiveita. Anteeksi siitä.

Toivottavasti annatte meille sittenkin tulevaisuudessa uuden mahdollisuuden.

Arvosteltu 26. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hotelli on todella hyvällä sijainnilla vanhassa kaupungissa, ja hyvä aamupala. Rakennus on tunnelmallinen. Parkkipaikka on 3,5e per vuorokausi ja n. 500m hotellilta. Sänky on vähän liian pehmeä ja huone melko ahdas.

Vierailupäivä: lokakuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Departure25243739183
MANAGERHTL, General Manager yrityksessä Meriton Old Town Garden Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 4. marraskuuta 2019

Kiitos paljon arvostelustanne!
Kiva että teillä oli meidän hotellin avulla loistava viikonloppu Tallinnassa keskellä vanhaakaupunkia.
Hyvä että aamiainen maistui ja että tunnelma hotellissa oli tunnelmallinen.
Toivottavasti voimme antaa teille seuraavalla kerralla isomman huoneen koska semmoisia löytyy myös.

Tervetuloa uudelleen!

Arvosteltu 18. lokakuuta 2019

De luxe- huone oli viehättävä, siisti ja rauhallinen. Aamiainen hotellissa oli oikein hyvä. Jalkojen pitää olla kunnossa, että selviää hissittömän vinttihuoneen (eli se de luxe) rappusista. Mutta tänne voi majoittua toisenkin kerran. Jos haluaa valkoista ja steriiliä, niin silloin kannattaa valita toinen hotelli. Me pidimme tästä.

Vierailupäivä: lokakuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää matkalla2019
MANAGERHTL, General Manager yrityksessä Meriton Old Town Garden Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 25. lokakuuta 2019

Arvoisat asiakkaat,

Kiva kuulla että tykkäsitte meidän hotellistamme ja Deluxe huoneestanne missä yövyitte!
Kiitos erinomaisesta arvostelusta ja tervetuloa takaisin viettämään laatuaikaa Tallinnan vanhankaupunkin sydämessä, Meriton Old Town Garden Hotellissa!

Näytä lisää arvosteluja