Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (1 198)
Suodata arvosteluja
1 198 tulosta
Matkailijoiden arvio
221
445
312
153
67
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
221
445
312
153
67
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
712/1 198 arvostelua
Arvosteltu 10. helmikuuta 2020

Varasimme kolmen kaverin kanssa Delux-huoneen. Huone oli hyvän kokoinen ja mahduimme mainiosti vaikka yksi nukkui vierassängyssä (kaveri totesi sängyn mukavaksi nukkua). WC ja huone olivat perussiistejä. Ainoa iso huomautus tulee vessan kylpyamme suihkusta. Vettä tulee niin huonolla paineella, että puolet menee ammeen reunalle ja valuu siitä vessan lattialle koska ei ole mitään suihkuverhoa tai seinää. Suihku ei myöskään sovi kovin pitkälle henkilölle, koska suihkupidike ei nouse kovin korkealle. Mutta jos nämä pystyy antamaan anteeksi niin on tämä ihan kelpo huone.
Hotellin vastaanottovirkailijat olivat ystävällisiä niinä kertoina kuin asioimme heidän kanssaan.
Á la cartessa oli hyvää ruokaa, (mutta tympeää asiakaspalvelua.. toki meitä tuli iso porukka yllättäen, mutta silti) ja Tempossa oli hampurilais ja pihvi osastoa. Eli jokaiselle jotain.
Hotellin kylpylässä oli mukava oleskella ja spaan hoitoja suosittelen!
Kokonaisuudessa oli onnistunut reissu ja hotelli oli hyvä valinta meille.

Vierailupäivä: helmikuu 2020
    • Sijainti
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää K_Kojotti
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 21. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Joistakin kovin kriittisistä arvioista huolimatta päätin ottaa matkapakettiin kuuluvan hotellin, koska halusin span.

Spa positiivinen yllätys: oikeasti lämpimät altaat ja saunaosasto höyrysaunoineen miellytti. Voi olla että mukavuuteen vaikutti ajankohta, väkeä oli vähän ja humalaisia ei lainkaan. Silti allasbaarin liepeillä altaiden reunoilla tyhjiä tuoppeja, kun ihmiset niitä jättävät...

Huone siisti ja hiljainen, sänky tarpeeksi kova ja tyynyt uusia, ikkuna allasosastolle mikä ok koska maisemat ulospäin ovat satama-alueelle mitä ovat. Muiden palautteesta päätellen ilmeisesti osa huoneista kuluneempia. Erityisplussaa siitä, että check-in onnistui jo klo 10 aamulla - varaamaani pientä standard-huonetta ei ollut siivottuna valmiina mutta sain upgreidauksen.

Aamiainen perusok, samoja aineksia kuin Tallinkin laivoilla. Ravintola Nero (?) pettymys, erehdyin tilaamaan lohicarpaccion (ok joskin suolaa kaipasi) lisäksi pikkublinejä. Ne eivät menneet edes shampanjan kanssa alas. Kuohkeus ja rapeus kateissa - ja smetanan tilalla nyt vaan ei tarjoilla creme fraichea.

All in all, hinta-laatisuhde huomioiden kaikki muuten oikein hyvää, mutta ravintolaillallista en voi suositella.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
Kiitä käyttäjää juhkir
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 20. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Olimme 10 hengen porukalla 2 yötä hotellissa yötä. Henkilökunta tylyä osalla kerroista kun asioimme. Aulan baarista loppui raaka-aineet drinkkeihin. Allasbaarissa ranneketta ei oltu nollattu ja oli lähellä ettei maksettu myös jonkun toisen juomia- henkilökunta laittoi meidät ravaamaan takaisin altaille selvittämään asiaa eikä edes pahoitellut. Span manikyyrissa kynsilakkaa koneella poistaessa hoitaja osui kynsinauhaan ja siitä alkoi tulla verta. Hieronnan loputtua hieroja ei sanonut mitään vaan poistui tilasta olettaen, että tajuaa poistua. Humalaiset miehet rettelöivät aulassa sekä käytävillä, eikä henkilökunta puuttunut asiaan. Huoneemme ovi oli auennut sillä välin kun olimme poissa emmekä saaneet asialle kunnollista selitystä vaikka henkilökunta oli katsonut valvontakameran nauhat läpi. Onneks tavaroita ei kadonnut. Huoneiden äänieristys surkea. Aamupala oli hyvä, laaja valikoima ja hyvää ruokaa. Huoneet siistejä ja mukavia. Spa siisti, vesi hieman liian viileää.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää SusannaT344
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 19. joulukuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Huone oli vanha, epäsiisti ja nuhruinen. Tyyny oli surkea ja niitä oli vain yksi, patja myös kova. Yöt olivat rauhattomia kadun puoleisissa huoneissa, tieltä kuuluu kova liikenteen melu. Jokainen ryhmämme jäsen valitti aamulla kipuja ja väsymystä. Huoneen hiustenkuivaaja ei toiminut, mutta henkilökunta ei edes pahoittelut asiaa saati tarjonnut ehjää tilalle. Toisena yönä hanoista tuli vain todella polttavan kuumaa vettä, mutta tätäkään ei mitenkään henkilökunta pahoitellut. Koko hotellista ei tuolloin löytynyt antaa edes yhtä pulloa vettä ilmaiseksi hampaiden ym. pesua varten, vaikka sitä pyysimme. Asioita ei siis yritetä mitenkään pahoitella, korjata tai parantaa, vaikka asiakas on ilmaisee tyytymättömyytensä.

Aamupala ihan ok, täysin samanlainen kuin laivoilla. Siis mauttomia lämpimiä ruokalajeja ja yksinkertaisia leipiä, niille kuitenkin kohtuu hyvät lisukkeet ja useampaa eri jogurttia. Tuttuun tapaan myös koko ajan jokin lopussa.

Kylpylän puolella oli todella likaista. Lattioilla lillui vettä ja roskaa, pinnat tuntuivat erityisesti saunamaailman puolella limaisilta. Altaiden vesi oli järkyttävän kylmää, tuskin edes väitettyä 28 astetta. Ihmiset ahtautuivat porealtaisiin lämmittelemään, mutta myös porealtaisiin alkoi yllättäen virrata kylmää vettä siellä ollessamme. Ei mikään rentouttava kylpyläkokemus, vaan suuri pettymys ryhmämme odotukset huomioonottaen.

Kaiken huipuksi uloskirjautumisen yhteydessä meiltä yritettiin laskuttaa uudelleen jo maksettuja palveluja kauneushoitolan puolella. Onneksi huomasimme asian, mutta sen selvittelyyn kului taas tolkuttoman kauan aikaa.

En enää ikinä aio vierailla kyseisessä hotellissa enkä voi kokemukseni perusteella suositella sitä kenellekään.

Vierailupäivä: joulukuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää 401anniinaa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
MarjuRaudsepp, Training and Service Quality Manager yrityksessä Tallink Spa & Conference Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 10. tammikuuta 2020

Dear Guest

Thank you for staying at the Tallink Spa & Conference Hotel and for taking the time to share your feedback regarding your stay.

We are very sorry for the less than perfect experience that you have received. Kindly note, that we took your letter and comments very seriously and investigated the matters.

On behalf of our team at the hotel, thank you for being our guest and we wish You all the best.

Kind regards
Marju Raudsepp-Põder

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 15. joulukuuta 2019

Miniloma 6-8.12 kylpylässä päättyi isoon pettymykseen. Olkaa tarkkoja kun maksatte esim. allasbaarin laskua lähtiessä. Meiltä yritettiin laskuttaa huomattavasti isompaa summaa kun olimme käyttäneet.Pyytäkää aina maksettaessa kuitit mitkä olette allekirjoittaneet allasbaarissa. Hotellin johdon selvitys asiaan oli asiakkaan aliarvioimista,tässä hotellissa ensimmäinen ja viimeinen kerta,onneksi Tallinnassa on muitakin hotelleja.

Vierailupäivä: joulukuu 2019
    • Hinta-laatusuhde
    • Huoneet
    • Palvelu
1  Kiitä käyttäjää SariM386
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
MarjuRaudsepp, Training and Service Quality Manager yrityksessä Tallink Spa & Conference Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 19. joulukuuta 2019

Dear Sari

Thank You for Your feedback!

I am sorry to read, that your trip was not to your satisfaction. We take Your comments seriously and will investigate the reasons why this happened.

It is our aim to make our guests happy and not the other way around!

We wish You all the best and thank You for visiting our hotel.
Kind Regards

Marju Raudsepp-Põder

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja