Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Ihana paikka”
Arvostelu: Controvento

Controvento
Sijalla 48/1 141: Ravintolat Tallinnassa
Erinomainen kohde
Hintaluokka: 0 $ - 37 $
Keittiöt: Italialainen
Ruokailuvaihtoehdot: Lounas, Auki myöhään, Päivällinen, Istumapaikkoja ulkona, Varaukset
Arvosteltu 15. lokakuuta 2018

Tunnelmallinen ja viehättävä, kauniisti sisustettu ravintola. Kävimme viinillä takkatulen loimussa. Suosittelen.

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Soni4m4ri4

Arvosteltu 25. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Oltiin lasten kanssa, pastat upposi hyvin ja pihvit oli aivan mahtavia. Siisti tunnelmallinen paikka ihanassa miljöössä.

1  Kiitä käyttäjää MikaU62
Arvosteltu 20. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Mukavalla paikalla sijaitseva ravintola, jossa tunsimme itsemme tervetulleeksi. Itse tilasin pizzan ja tyttöystäväni pastaa. Juuri kun olin sanomassa "kestääköhän vielä kauankin"... Saapuivat ruuat pöytään. (ravintola oli lähes täysi). Pizza oli todella herkullista ja pasta kuulemma "hhyväää". Lopuksi otimme molemmat creem pyreet, jotka tarjoilija Thomas liekitti meidän nähden. Pyree oli parasta mitä olen syöny. Hinta näin hyvään ruokaan ja mukavaan iltaan nähden realistisen edullinen. Olin niin hyvällä tuulella lähtiessämme, että jätin opiskelijapudjettiin nähden runsaan tipin. Suosittelen tätä paikkaa lämpimästi.

Kiitä käyttäjää RoopeT20
Arvosteltu 3. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Jännällä paikalla Katariinankujalla oleva ravintola. Turisteja menee koko ajan kameroiden kanssa ohi, mutta se ei haittaa. Ruoassa ei ollut mitään moitittavaa, mutta palvelu oli aika tympeää... Tarjoilija ei hymyillyt, ei katsonut silmiin, hoiti vaan hommansa

Kiitä käyttäjää SannaV222
Arvosteltu 30. heinäkuuta 2018

Controvento on perinteikäs italialaisravintolola. Se on jo vuosikymmeniä ollut monen suosi suosikkipaikka.

Ruoka on hyvää, Listalta löytyy perinteikkäimmät italialaisen keittiön herkut ja myös pizzoja. Kannattaa muistaa, että pääruokien oheen pitää tilata lisukkeet "contorni", sillä muuten annos on pelkkää lihaa, kalaa tms.

Ainoa valituksen aihe oli kuuma heinäkuun ilta. Ravintolassa ei ole ilmastointia, joten hiki tuli laiskalle herkutellessa.

Varma valinta italialaisen ruoan ystäville. Pöytä kannattaa varata illaksi, onnistuu netissä.

• Ruoka
Kiitä käyttäjää alppialp

Controvento – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Tallinna, Harjumaa

Oletko käynyt kohteessa Controvento? Jaa kokemuksesi!