Viime vuosina olemme olleet Mandarin Orientalissa joka vuosi. Maaliskuussa 2014 viivyimme Peninsulassa ja huhtikuussa 2014 Mandarin Orientalissa. Ollessamme vanhoja asiakkaita henkilökunta tuntee meidät ja siksi sisään kirjautuminen tapahtuu huoneessamme ja olemme jälleen saaneet kivan huoneylennyksen (Mandarin-huoneeseen). Palvelu on hyvin henkilökohtaista. Toisena aamuna mennessäsi aamiaiselle henkilökunta muistaa mitä teetä joit edellisenä aamuna, jne. Huoneet ovat myös hyvin avaria ja hovimestaripalvelumme oli loistavaa. Kun saapuu huoneeseensa, hän tuo muutaman minuutin päästä tervetuliaisiksi jääteetä, hän puhdisti kaikki kenkämme pyytämättä, jne. Aivan mahtavaa. Mandarin Orientalin ilmapiiri on hyvin perinteinen. Jos etsit mukavaa hotellia jossa voit nauttia cocktailia aulassa, katsella ihmisiä ja kuunnella livenä klassista musiikkia voin suositella viipymistä Mandarin Orientalissa. Se ei ole halpa, mutta hintansa väärti. Minusta tuntuu että "saapuisin kotiin" kun viivymme Mandarin Oriental Bangkokissa. On vain eräs asia josta valittaa - internet ei ole ilmainen. Mandarin Orientalin kaltaisessa hotellissa internetin tulisi nykypäivänä olla ilmainen, eli kuulua huoneen hintaan. Mutta tämä on vain pieni ongelma. Rakastan Mandarin Orientalia Bangkokissa!