Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (2 367)
Suodata arvosteluja
2 367 tulosta
Matkailijoiden arvio
727
1 025
451
123
41
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
727
1 025
451
123
41
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/2 367 arvostelua
Arvosteltu 13. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Hyvä hieman kulahtanut mutta toimiva hotelli kokonaisuus. Henkilökunta todella ystävällistä ja avuliasta. Voi suositella lyhyeen tai pitkäänikin oleskeluun. Itse olin kuukauden ja nautin oleskelusta. Hotelli sijaitsee mainiolla paikalla helppo liikkua ja kuljetukset pelaa. Suosittelen.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti yksin
1  Kiitä käyttäjää hellyli
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. tammikuuta 2020

Me olla erityinen tyytyväisiä. Henkilö kunta on ystävällinen. Hygienia taso on hyvä eli siisti mutta ala kierrossa on pieni haju haitta. Suosittelemme tätä hotelli ystävillemme. Eli tulkkaa Narai hotellille vaikka kuukausi, koska se on keskustella paikalla ja rauhallinen hotelli ei kuulu mitään ääni illalla ei kuulu meloa päivällä.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää Maijalisa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Annie-Anintorn, Manager yrityksessä Narai Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 6. tammikuuta 2020

Hyvää iltapäivää Maijalisa,

Thank you so much for your value feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly with our cleanliness, staffs and place.
Should you plan on returning to Bangkok in the future please feel free to contact me, and I trust we can improve on this experience and provide you with a thoroughly enjoyable stay. If you have any further query, please feel free to e-mail us directly at: reserv@naraihotel.co.th or anintorn@naraihotel.co.th

Sincerely yours,

Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 31. joulukuuta 2019

Toimiva hotelli hyvällä paikalla. Mahtava aamiainen. Lähellä hyvä ravintoloita ja hierontaa yms. Ilmajuna ei ihan vieressä. Huoneet kuluneet ja sängyt kaipaa päivitystä. Hotellin vastaanotossa saa myös palvelua suomen kielellä.

Vierailupäivä: joulukuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää 187riikkaf
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Annie-Anintorn, Manager yrityksessä Narai Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 1. tammikuuta 2020

Hyvää iltapäivää 187riikkaf,

Thank you so much for your value feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly with our location.
Should you plan on returning to Bangkok in the future please feel free to contact me, and I trust we can improve on this experience and provide you with a thoroughly enjoyable stay. If you have any further query, please feel free to e-mail us directly at: reserv@naraihotel.co.th or anintorn@naraihotel.co.th

Sincerely yours,

Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 27. joulukuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hotelli on hieno ja iso. Oli halpa aamupala ja hyvää ruoka. Siellä on myös International Buffetti. Oli hyvä palvelu ja huone oli siisti. Siellä on helpo liiku. Lähellä BTS sky train. Siellä on uima-allas. Kuntosali on 24h.

Vierailupäivä: marraskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää Hanna1333
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Annie-Anintorn, Manager yrityksessä Narai Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 1. tammikuuta 2020

Hyvää iltapäivää annais_frizza_26,

Thank you for your wonderful review. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest and I am delighted to hear that you truly enjoyed your time with us especially with our restaurant. I will share your compliment with the team. In the meantime, we look forward to welcoming you back to Narai Hotel Bangkok very soon. . If you have any further query, please feel free to e-mail us directly at: reserv@naraihotel.co.th or anintorn@naraihotel.co.th

Sincerely yours,

Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. huhtikuuta 2019

Yövyimme hotellissa vain matkanjärjestäjän sen meille järjestäessä, ennen siirtymistä lentokentälle. Hotelli on tuttu aiemmilta matkoilta lähinnä siitä että siellä on paljon suomalaisia, meille yöpyminen oli ensimmäinen ja varmasti viimeinen. Jos olet yöpynyt Joensuun Sokos-hotellissa pikkujouluaikaan perjantaina niin tiedät mitä odottaa.

Ainoa positiivinen asia oli alakerran kohtuullisen hyvä pitsa. Mitä tulee hotelliin niin lähes samalla rahalla saa perushuoneen vaikka naapurin Holiday Inn hotellista ja vastine rahalle on sitten ihan eri luokkaa.

Huonevinkki: Osa huoneista vaikuttaa hiljattain remontoiduilta kuvien perusteella, meidän huone ei ollut.
Vierailupäivä: maaliskuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Nukkuminen
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Anttii_K
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Annie-Anintorn, Manager yrityksessä Narai Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. huhtikuuta 2019

Hyvää iltapäivää Anttii_K,

Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property.
We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We have addressed the matter with the concerned department and have taken all corrective measures to obviate re-occurrence. Do kindly treat this as a one-off aberration on our part and not a mark of the hospitality that we are known for. If you have any further query, please feel free to e-mail me directly at: anintorn@naraihotel.co.th.
We do look forward to meeting you on your next visit and we will make sure you carry back better memories of your visit with us.

Kind regards,

Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja