Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 henkilöä tarkastelee tätä hotellia
Priceline
52 $
View deal
Maksuton peruutus 24/4/21 saakka
Varaa nyt, maksa yöpymisen yhteydessä
Booking.com
52 $
View deal
Maksuton peruutus 24/4/21 saakka
Varaa nyt, maksa yöpymisen yhteydessä
Trip.com
52 $
42 $
View deal
SÄÄSTÄ 10 $
Maksuton peruutus 22/4/21 saakka
Expedia.com52 $
Hotels.com52 $
Agoda.com52 $
Katso kaikki 16 diiliä
Hinnat ovat kumppaneidemme toimittamia. Ne ovat yökohtaisia huonehintoja ja sisältävät kumppaneiden tiedossa olevat kiinteät verot ja lisämaksut. Katso lisätiedot kumppaneidemme sivustoilta.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (7 233)
Suodata arvosteluja
7 238 tulosta
Matkailijoiden arvio
3 938
2 108
702
299
191
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
3 938
2 108
702
299
191
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
27/7 238 arvostelua
Arvosteltu 17. maaliskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Hyvät sängyt +hyvä lisä sänky
Hyvät kulkuyhteydet hotellin veneellä joen toiselle puolelle.
Harmi että oli yksityis tilaisuus discossa niin ei päästy tanssimaan Bankokissa ,oli jonkun intialaisen häät

Vierailupäivä: maaliskuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää 647birgittak
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Millennium Hilt... H, ผู้จัดการ yrityksessä Millennium Hilton Bangkok vastasi tähän arvosteluunVastattu 19. maaliskuuta 2018
Google-käännös

Dear 647birgittak,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for your loyalty and for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

On behalf of the entire staff and Management, I would like to sincerely apologize for your current experience. As hoteliers, our mission is to provide high quality services to our guests in order to ensure their satisfaction. I have relayed your comments to the respective departments; our hotel does go through a soft refurbishment at the moment. I will do the follow up with team based on the points which you have mentions and satisfaction to ensure that we will just offer a top quality service.

Please do contact me directly on your next visit I make personally sure that we offer you only the best quality service that you are accustomed to at Hilton Hotels.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,
Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 13. heinäkuuta 2017

Olimme toistamiseen tässä hotellissa ja oli yhtä mukava kuin edellisellä kerralla. Sängyt ovat todella hyvät nukkua ja huoneet hiljaisia.
Allasosato ja omat poreammeet (3kpl) ovat oikein ihania ja näkymät ovat mahtavat, vaikkakin rakennustyömaa hiukan haittasi.
Aamupala paikka todella ihanasti joen varrella, varsinkin jos nauttii aamupalan ulkosalla. Meillä oli mahdollisuus syödä aamupala myös hotellin yläkerroksessa, mutta valitsimme aina joenrannan ulkoterassin.
Hotelli on hieman sivussa mutta kuljetus skytrainille toimii moitteetomasti. Hotellin vierestä pääsee myös yli paikallisella lautalla (maksu 5batt) RiverCityyn jonka aluella on hyviä ruokapaikkoja. Lyhyt matka vaikka kävellä Chainatowniin tai lähteä isolla aluksella jokiristeilylle, illalla tai päivällä. Suosittelen iltaristeilyä, hyvät ruuat ja hienot maisemat valoineen.

KaKi

Huonevinkki: Huoneet ovat hyvin hiljaisia.
Vierailupäivä: tammikuu 2017
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Huoneet
    • Palvelu
1  Kiitä käyttäjää Killekiv
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Millennium Hilt... H, Director of Operations yrityksessä Millennium Hilton Bangkok vastasi tähän arvosteluunVastattu 18. heinäkuuta 2017
Google-käännös

Dear 114karik,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 22. tammikuuta 2017

Meillä oli kahden hengen Deluxe-huone joelle päin. Vieressä oli rakenteilla toinen hotelli (?), mutta rakennusmelu ei kuulunut huoneeseemme (18 krs.). Huone oli siisti ja tilava, sängyt erittäin mukavat, kylppäri suorastaan ylellinen. Aamiainen oli kohtalainen, varsin itämais-painotteinen. 32. kerroksessa oli drinksubaari, josta oli mukavat näkymät iltavalaistuun kaupunkiin. Hotelli tarjosi ilmaisen venekyydin ilmaradalle ja Asiatique illanvietto-huvipaikkaan. Kohtelu oli kalseata ja paikka kaukana keskustasta, siksi pisteet vain kolme.

Huonevinkki: Mahdollisimman korkealta, näkymä Asiatiquen suuntaan.
Vierailupäivä: tammikuu 2017
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Sijainti
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Jarmo_Y
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Millennium Hilt... H, Director of Operation yrityksessä Millennium Hilton Bangkok vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. tammikuuta 2017
Google-käännös

DearJarmo_Y,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us our service and facilities. I was very concerned to read your comments which reflect dissatisfaction about your recent experience in our property. On behalf of the entire staff and Management, I would like to sincerely apologize for this bad experience. Indeed Bangkok is a developing part of the world which resulted with project developments in our area as well. We are closely working with the developers next door to have minimum disturbance towards our guests. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operation
Millennium Hilton Bangkok

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 29. maaliskuuta 2016

Huoneet tilavat ja tyylikkäät. Samoin aula. Aamupala hyvä ja monipuolinen. Palvelu hyvää. Jokivenekuljetukset toimivat loistavasti. Hienot maisemat. Skybaarissa kannattaa käydä jo näkymien takia. Sijainti rauhallinen, mutta jokivenettä oli pakkokäyttää jotta pääsi ilmajuna-asemalle.

Vierailupäivä: helmikuu 2016
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Palvelu
1  Kiitä käyttäjää 257sari2015
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 26. maaliskuuta 2016

Hotelli todellakin piti huolen vieraistaan. Hotellin oma jokivene vei iltaisin ravintola alueelle ja toi takaisin. Taksit eivät tunteneet kovin hyvin hotellin sijaintia, pidä hotelli kortti karttoineen mukana.
Kaikin puolin hyvä valinta majoitukseen.

Vierailupäivä: maaliskuu 2016
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Nukkuminen
    • Palvelu
1  Kiitä käyttäjää 717annelir
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja