Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (1 253)
Suodata arvosteluja
1 253 tulosta
Matkailijoiden arvio
298
625
211
70
49
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
298
625
211
70
49
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/1 253 arvostelua
Arvosteltu 19. marraskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Vietimme viisi yötä tässä hotellissa, jonka sijainti on hyvä. Sisäänkirjautumisaikaa saimme aikaistettua, mikä oli tärkeää, koska lento Suomesta oli pitkä ja aikaero 6 h. Huoneet olivat isot, mutta kokolattiamatto ja huonekalut jo melko kuluneita. Kylpyhyoneessa oli sekä amme että suihku erikseen. Amme oli melko pieni ja matala, joten ammeessa ei päässyt veden alle kuin osittain. Huoneesta siivoojat varadtivat vähän rahaa ja kosmetiikkaa.
Englanninkielentaito oli todella heikkoa vastaanotossa ja muuallakin hotellissa. Aulassa oli istumapaikkoja aivan liian vähän, baari oli superkallis, kaksi olutta ja ainoa tiskissä ollut voileipä maksoivat yli 15 €. Listassa oli dinkkejä ( mm. Irish coffee). Niitä ei kuitenkaan pystynyt tilaamaan klo 21 illalla. Jokaisena iltana baarissa oli suuria kiinalaismiesseurueita, jotka olivat juoneet itsensä humalaan oluella. Pöydät täynnä tyhjiä olutpulloja, joita ei viedä pois kuin vasta sitten kun seurue poistuu paikalta.
Aamiainen oli melko hyvä ja tarjonta paikallisia ruokia suosiva. Ruokailuvalineet olivat joka päivä loppu n. klo 9.00 ja silloin osa ruuistakin oli jo loppu. Lihaleikkeleet olivat myös lämpimässä ja epämiellyttävän näköisiä, kun leikkeleet seisoivat tuntitolkulla lämpimässä. Alhaalla olevasta pankkiautomaatista ei pysty nostamaan rahaa Visa Electronilla. Hotelli on Finnair Holidays hotelli, mielestäni taso korkeintaan 3 tähteä. Finnairin kannattaisi harkita hotellin poisjättämistä tarjonnastaan.

Vierailupäivä: marraskuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti yksin
Kiitä käyttäjää kankba
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 21. marraskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Varmasti aikanaan ollut ok hotelli, mutta nyt kyllä parhast päivänsä nähnyt. Henkilökunta ei puhu englantia, aamiainen kiinalaisille suunnattu, lounge erittäin vaatimaton. Oikea tähtiluokitus olisi lähempänä 3 kuin 5.

Vierailupäivä: marraskuu 2017
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Anne P
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 29. marraskuuta 2019

Vierailupäivä: marraskuu 2019
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 12. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Vierailupäivä: syyskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 10. lokakuuta 2019

Vierailupäivä: lokakuu 2019
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja