Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (2 196)
Suodata arvosteluja
2 196 tulosta
Matkailijoiden arvio
1 748
275
97
50
26
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
1 748
275
97
50
26
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/2 196 arvostelua
Tämä arvostelu suomennettiin kielestä englanti. Näytä alkuperäinen
Arvosteltu 5. huhtikuuta 2014 matkapuhelimen kautta

Olen täällä työmatkalla, mikä on kummallista koska en olisi itse valinnut tätä bisneshotelliksi. Joka tapauksessa paikka on ihana, mutta kaikki on liian imelää.

Inhoan lausetta "olen pahoillani, se viini on loppu, hyvä herra". Se tapahtui tänä iltana kolmesti. Löydettyäni sopivan minulle sanottiin "olen pahoillani, sitä ei ole enempää" yrittäessäni tilata toista lasillista. Viiden tähden hotellina heidän täytyisi saada viiniasiansa kuntoon.

Myös drinkin tulisi tulla pikemmin kuin 15 minuutin päästä silloin kun baarissa ei ole ketään muuta.

Kokemukseni olisi rehellisesti sanottuna ollut parempi Boat Quayssa. Olen pahoillani. Henkilökunta oli kyllä mukavaa, ei ole heidän syytään ettei hotellilla ole kaikkia ohjia käsissään.

1  Kiitä käyttäjää robbo888hk
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.Lähetetty alunperin kielellä englanti sivulle www.tripadvisor.co.uk. Näytä alkuperäinen
Alejandro H, General Manager yrityksessä Capella Singapore vastasi tähän arvosteluunVastattu 17. huhtikuuta 2014
Google-käännös

Thank you for sharing your experience with us. It is disappointing to hear of your time at Bob’s Bar and I would like to extend my sincerest apologies for what happened. I understand that our Executive Assistant Manager, Cedric Cauvelier, has personally spoken with you on this matter as well. Please rest assured that our Food & Beverage team are also working to ensure that our inventory is kept up to date as well.

Once again, I would like to apologise for your experience and I do hope that I have the opportunity to welcome you back to Capella Singapore.

Best Regards
Alejandro Helbling
General Manager
Capella Singapore

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 11. helmikuuta 2020

Vierailupäivä: tammikuu 2020
    • Sijainti
    • Siisteys
    • Palvelu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
CapellaSingapore, General Manager yrityksessä Capella Singapore vastasi tähän arvosteluunVastattu 14. helmikuuta 2020
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 10. helmikuuta 2020

Vierailupäivä: helmikuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
CapellaSingapore, General Manager yrityksessä Capella Singapore vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. helmikuuta 2020
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 8. marraskuuta 2019

Vierailupäivä: syyskuu 2019
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
CapellaSingapore, General Manager yrityksessä Capella Singapore vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. marraskuuta 2019
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 8. marraskuuta 2019

Vierailupäivä: lokakuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
CapellaSingapore, General Manager yrityksessä Capella Singapore vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. marraskuuta 2019
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja