Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (2 338)
Suodata arvosteluja
2 338 tulosta
Matkailijoiden arvio
993
690
364
150
141
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
993
690
364
150
141
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/2 338 arvostelua
Arvosteltu 24. marraskuuta 2019

Hotelli sijaitsee hyvällä paikalla ja hotellialue on iso. Vähän vanhahtavat rakennukset, mutta se ei matkaa haitannut, koska matkan hinta oli kohtuullinen. Kaksi isoa allasta olivat hyviä, mutta vesi aika kylmää. Sinipohjainen allas lämpimämpi hieman ja samalla suositumpi. Palvelu pelasi todella hyvin ja kun antoi silloin tällöin euron juomarahaa tai egyptin puntia, niin vielä paremmin sait palvelua. Egyptin rahaa kannattaa nostaa suoraan automaatista, joka on sisällä tai sitten mistä tahansa, missä niitä on. Ne toimivat hyvin, eikä nostokulut ole montaa euroa. Ruoka oli hyvää, mutta vaikka se hieman vaihteli, niin kyllähän siihen kyllästyy aina. Vaikka olimme vain viikon. Lautaset olivat välillä vähissä isoimmassa buffetravintolassa, koska väkeä oli niin paljon. Siksi lautasta ei kannata antaa viedä pois, mikäli haluaa lisää hakea ruokaa. Netti toimi parhaiten, kun osti paikallisen sim-kortit, joka maksoi n.10€/18Gt. Tosin gigoihin kannattaa suhtautua varauksella, sillä tehokäytössä 4G loppui kavereilta jo aiemmin, ainakin Etisalat:lla. Joten ota vaikka joku toinen operaattori... Tosin tuolla liittymällä voi myös soittaa keskenään Egyptissä. Meille taksikuski neuvoi sen, eli soitti omaan nroon sillä. Siten saimme p.nron selville! Tai sitten soittaa vaikka Messengerillä, kun Whatsapp:lla ei voi siellä soittaa. Vasemman puoleisissa huoneissa hotellialueella se netti toimi huonosti, mut muualla hyvin.
Myyjät ovat aika agressiivisiä, ainakin aluksi ja sisälle EI kannata yksin mennä, jos et osta mitään! Jos tavallista ostoskeskusta kaipaa, niin kannattaa mennä Senzo Mall:iin! Ei sekään niin kallis todellakaan ole. Hotellialueella välillä aluksi ärsytti hierontaa, yms. myyvät, mutta jos et halua, niin sano vaan heti ei.
Keli oli upea, keskilämpö n.+28C päivisin 14-21.11. ja merivesi sopivaa. Iltaisin kannattaa laittaa pitkät housut ja hyttys-/punkkimyrkkyä, sillä siellä on myös jtn polttiaisia, yms. ja nevoivat aiheuttaa kovaa kutinaa, sekä isoja paukamia herkille!!

Vierailupäivä: marraskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Kefuxx
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
guest relations G, Guest Relations Manager yrityksessä The Grand Resort Hurghada vastasi tähän arvosteluunVastattu 26. marraskuuta 2019

Dear Kefuxx,
Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort.
We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations.
We hope to welcome you back again in the future.
Warm regards,
Hotel management

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 18. helmikuuta 2019

Hotelli ja sviitti olivat perus siistit, huonekalut vanhanaikaiset ja parhaat päivänsä nähneet. Naisena oletin, että huoneessa olisi hiustenkuivain, mutta mieheni olisi saanut hiukseni nopeampaa puhaltamalla kuivaksi kuin minä itse kuivaimella :D
Hotellialue itsessään oli todella kaunista!

Huonepalvelu toimi erinomaisesti ja tipin jätettyämme saimme hyvää palvelua.
Meillä oli all inclusive, mutta suurin osa ruuista ei kuulunut siihen. Ruoka oli lähes poikkeuksetta ala-arvoista. Se oli kylmää, riisi raakaa, munakkaissa kuoria, vihannekset kierrätettiin aamupalalta lounaalle ja päivälliselle ja jo aamupalalla tomaatit olivat nahistuneita.
Tuoremehut eivät kuuluneet myöskään hintaan, kuten eivät jäätelö, tietyt annokset hotellin ravintoloissa, eivätkä tietyt alkoholijuomatkaan.
Jos siis toisen kerran lähtisin samaan kohteeseen en missään nimessä ottaisi all inclusivea. Mielummin suosisin paikallisia ravintoloita hotellin läheisyydessä ja saisin vatsani täyteen. Hyvä ruoka parempi mieli!

Myöskään egyptin puntia emme tarvinneet kertaakaan, euroilla pärjäsi loistavasti jokaisessa paikassa sekä hotellilla, että sen läheisyydessä.

Vierailupäivä: helmikuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää erikaaalinnea
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
guest relations G, Guest Relations Manager yrityksessä The Grand Resort Hurghada vastasi tähän arvosteluunVastattu 19. helmikuuta 2019

Dear Erikaalinnea,

Thank you for your review of the Grand Resort.
Although your comments are not consistent with other reviews, we appreciate and thank you for your feedback. We take all guests comments seriously, and your feedback is important to us, as we are continually working to improve and enhance our services and facilities to meet all of our guest’s expectations. Pleased be assured that your comments have been passed to the relevant Department’s for them to investigate and action appropriately.

Kind regards,
Hotel management

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 9. helmikuuta 2019

Olimme kihlattuni kanssa ensimmäistä kertaa viikon Egyptissä Tammi-helmikuun vaihteessa 2019.

Hotellista ei ole muutakuin positiivista sanottavaa. Ruoka oli monipuolista ja hyvää. Kävimme buffetissa, sekä pihviravintolassa, bbq- ilallisella ja kaksi kertaa meksikolaisessa (jonka pico de gallo oli erinomaista). Palvelu hotellissa oli hyvää. Työntekijät tervehtivät ja pitivät huolen että kaikki mitä toivoi kyllä järjestyi.

Netin sai ostaa viikoksi aulasta 20€ euron hintaan ja se toimi moitteettomasti koko viikon (aulan wifi oli niin surkea että ostimme suoraan oman wifin)

Huoneet olivat isoja ja siistejä. Vähän jo aikaansa eläneitä, mutta se ei haitannut. Ainoa miinus koko huoneessa oli se että siellä oli kylmät kivilattiat, joten suosittelen ottamaan jotkut tossut mukaan mitä voi käyttää sisällä esim; jos yöllä joutuu nuosta käymään vessassa. Hotellin yleinen alue oli siisti ja monipuolinen. Läheltä lyötyi mm; kauppaa sekä parturia että ottoautomaattia.

Erityiskiitos kuuluu meidän huonesiivojallemme Muhammedille, joka oli erittäin iloinen ja kohtelias sekä taiteili pyyhkeistä mm; joutseniä sekä norsun.

Vierailupäivä: helmikuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää HeidiI170
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
guest relations G, Guest Relations Manager yrityksessä The Grand Resort Hurghada vastasi tähän arvosteluunVastattu 10. helmikuuta 2019

Dear HeidiI,
Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort, and sharing your holiday experience.
We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel, facilities, services, and the hospitality of our staff fulfilled your holiday expectations. I will ensure that your very kind words are passed onto all of the Grand Resort team, who all work very hard to ensure that our guests have an enjoyable and memorable stay with us.
We all look forward to welcoming and seeing you again very soon.
Warm regards,
Hotel Management

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 12. tammikuuta 2019

Tilat ihan viihtyisät ja siistit. Kulahtaneet ja vanhahkot huonekalut respan aulassa. Huoneessa oli joku ikivanha kuvaputkitelevisio, jonka kaukosäädin ei toiminut (ei sillä että minä mitenkään televisota hotellissa kaipaisin muutenkaan). Sänky oli iso ja pehmeä.

Huonesiivooja saattoi tulla hyvinkin aikaisin aamulla ovelle möykkäämään, vaikka ovi oli turvaketjussa, että "minä siivoan huoneen NYT".

Allaspojilla palvelu toimi kuin junan vessa ja he olivat ehdottomasti tippinsä ansainneet. Patjat tuotiin aurinkovuoteille ja pyyhkeet leviteltiin niille. Eräänäkin aamuna poika lähti varmaan kymmeneksi minuutiksi etsimään minulle pöytää kun sitä pyysin.

Buffetravintolassa tarjoilijoiden käytös oli todella sikamaista. Asiakkailta jääneet juomat kierrätettiin uusiin laseihin ja vietiin takaisin pöytiin. Mikäli joku asiakkaista sattui tämän huomaamaan, niin ratkaisu oli asetella tiskihuoneen sermiä paremmin eteen. Laseja ei aina tiskattu, vaan pahimmillaan vaan pyyhittiin jo valmiiksi likaisella rätillä ja ei kun uudet kierrätysjuomat lasiin ja menoksi. Astiat olivat muutenkin koko ajan loppu ravintolan puolelta. Ruoka oli pääasiassa hyvää ja maittavaa. Vaikka kyllä sen nautittavuutta vähensi se kun ei uskaltanut tilata keittiöstä olutta ja viiniä kun ei tiedä monenko pöydän kautta se juoma on kiertänyt.

Allasbaarin puolella palvelu oli ajoittain erittäin hidasta ja tilatut juomat jäivät useasti matkalle. Hyvänä esimerkkinä eräs ilta kun tilasin kolme kertaa caipirinhan. Kaksi kertaa tilaus jäi tulematta ja kolmannella kerralla pöytään tuli joku gintonic. Yksi tarjoilijoista näytti pyörivän tiskin takana kädet liimattuina taskuihin tekemättä juuri mitään. Myöskin allasbaarin puolella lasit olivat ajoittain hyvinkin likaisia.

Vähän jäi kyllä harmittamaan että se suurin ja hienoin allas ei ollut lämmitetty. Minulle lomaa varatessa yksi prioriteeteista on millainen uima-allas hotellilla on. Tulipahan siinä jääkylmässä vedessä kuitenkin uitua Island Bar ympäri. :)

Vierailupäivä: tammikuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Sijainti
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää anttiputaala
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
guest relations G, Guest Relations Manager yrityksessä The Grand Resort Hurghada vastasi tähän arvosteluunVastattu 13. tammikuuta 2019

Dear Antiputaala,
Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort.
We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations.
We hope to welcome you back again in the future.
Warm regards,
Hotel management

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 30. joulukuuta 2018

Ensimmäinen reissu Egyptiin Hurghadaan ja päädyimme valitsemaan Hotelli Grand Resortin. Hotelli lentokentän läheisyydessä, lähellä rantaa, kaikin puolin toimiva hotelli - puhdasta, siistiä ja erittäin hyvin palveleva henkilökunta.
Huoneet siistit ja huone palvelu erittäin hyvä.
Ravintoloissa hyvät ruoat ja erittäin hyvä henkilökunta, SPECIAL THANKS TO THE ISLAND BAR KASEM!!! - parempaa palvelua ei olisi voinut saada. Paras asiakaspalvelija jonka olemme ikinään vielä tavanneet.

Vierailupäivä: joulukuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää CassandraHult
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
guest relations G, Guest Relations Manager yrityksessä The Grand Resort Hurghada vastasi tähän arvosteluunVastattu 31. joulukuuta 2018

Dear CassandraHult,
Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort, and sharing your holiday experience.
We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel, facilities, services, and the hospitality of our staff fulfilled your holiday expectations. I will ensure that your very kind words are passed onto all of the Grand Resort team, who all work very hard to ensure that our guests have an enjoyable and memorable stay with us.
We all look forward to welcoming and seeing you again very soon.
Warm regards,
Hotel Management

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja