Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (2 255)
Suodata arvosteluja
2 255 tulosta
Matkailijoiden arvio
954
753
329
135
84
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
954
753
329
135
84
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/2 255 arvostelua
Arvosteltu 15. helmikuuta 2020

Hotelli on siisti ja palvelu pelaa hyvin. Piha-alue on tosi kaunis. Ruoan laatu on hyvä ja vaihtoehtoja on paljon. Nälkää ei siellä näe, sillä ruokaa ja snacksejä on tarjolla varhain aamusta ilta myöhän. Henkilökunta on tosi mukava.

Vierailupäivä: helmikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Kiitä käyttäjää Techolat
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Asiya Salyakh, Guest Services / Front Office yrityksessä Siva Grand Beach Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 21. helmikuuta 2020

Dear Guest,
Greetings from Siva Grand Beach hotel

We would like to thank you very much for the valuable time you have dedicated to write your comments about your stay lately in our hotel. It was a privilege to host you at Siva Grand Beach.

Many thanks for your decent compliments, which will motivate us to maintain and further improve the quality of our services. It was a great pleasure for us to know that the accommodation and services were totally up to your expectations and met your satisfaction.

We would love to have the pleasure of seeing you as a regular guest at our property and we wish you all the best.

Thank You & Best Regards

Asiya Salyakhova
Guest Relation
Siva Grand Beach Hotel
Red Sea Hotels, Egypt

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 1. helmikuuta 2020

Hyvä kokonaisuus, asiallinen palvelu, erinomainen ranta ja ruoat, mukavasti huomioitu perheet ja lapset, myös seniorit viihtyy. Sijainti hyvä, internet vajavainen, kauppiaat liian aggressiivisia, mukavat lenkkeilymahdollisuudet, takseja vähintään riittävästi

Huonevinkki: Wlan puuttuu huoneista
Vierailupäivä: tammikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Kiitä käyttäjää lassehintsala
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
GRSIVA, Guest Relation yrityksessä Siva Grand Beach Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 2. helmikuuta 2020

Dear Guest,
Greetings from Siva Grand Beach hotel

We would like to thank you very much for the valuable time you have dedicated to write your comments about your stay lately in our hotel. It was a privilege to host you at Siva Grand Beach.

Many thanks for your decent compliments, which will motivate us to maintain and further improve the quality of our services. It was a great pleasure for us to know that the accommodation and services were totally up to your expectations and met your satisfaction.

We would love to have the pleasure of seeing you as a regular guest at our property and we wish you all the best.

Thank You & Best Regards

Asiya Salyakhova
Guest Relation
Siva Grand Beach Hotel
Red Sea Hotels, Egypt

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 17. huhtikuuta 2019

Hotelli ei vastannut 4 tähden luokitusta millään tavalla. Huone kulahtanut ja likaisen näköinen johtuen laatoista/saumoista jotka irti.
Ilmastointi ei ollut käytössä vaikka Tjäreborgin hotellin kuvauksessa näin luki. Hotellihenkilökunnalta asiaa kysyessä ilmastointi menee päälle kesäkauden alkaessa 12.4.
Maassa on vahva tippikulttuuri joka kannattaa ottaa huomioon. Tippasimme jokaisella päivällisellä meitä palvelleita tarjoilijoita 1e/tarjoilija (illassa meni 2e) ja näin koko lomamme ajan saimme erinomaista palvelua jokaisella aterialla.
Ylimääräistä myyntiä hotelissa on, kannattaa varmistaa että kuuluuko palvelu all inclusiveen.
Hotelli sijaitsi todella ihanalla paikalla meren rannalla. Petyimme, kun lähistöllä ei ollut mitään nähtävyyksiä eikä tekemistä. Lomakohde sopii siis täydellisesti todelliseen rantalomailuun.
Vaikka kohdetta mainostetaan halpana, niin turisteja kyllä rahastetaan joka paikassa. Meille kohde jäi ekaksi ja viimeiseksi reissuksi.

Vierailupäivä: huhtikuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Taaanja
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 29. maaliskuuta 2019

Hotellialue oli Hurghadan mittakaavassa suurehko.
Yleisilme koko hotellilla oli "nukkavieru" ja kaikkialla oli paikat vähän rempallaan (rantatuolit, baarit, uima-allas, yms yms). Saksalaisia (60 +) oli noin 80 % koko asiakaskunnasta ja sen kyllä huomasi. Hotellilla rahanvaihto toimi loistavasti tiskillä ja jos tarvitsi lisää valuuttaa, pankkiautomaatti lähes tiskin vieressä (toimii myös Visa Electronilla). Hotellista pääsee suoraan ostoskadulle, jolloin ostosmahdollisuudet ovat 100 metrin päästä hotellin portilta.

Huoneet olivat aivan "valtavan" kokoiset (25-30 m2) ja siellä todellakin mahtui liikkumaan, välillä jopa 8 henk samassa huoneessa eikä tila loppunut, ja sängyt olivat minun ja vaimoni mieltä aivan loistavat nukkua. Suihkusta tuli välillä sopivaa ja välillä kylmää sekä kuumaa sekaisin, mutta sama ongelma kaikissa Egyptin hotelleissa missä olemme majoittuneet.

Ruoka ravintoloissa pääasiassa hyvää, mutta jo viikon reissulla alkoi tökkimään sama aamupala sekä illallinen. Onneksi uima-altaalla oli "grilli" mistä sai ihan hyvät burgerit ja hodarit lounas aikaan (varsinkin mukana ollut pikku mies tykkäsi ja ukki).
Henkilökunta (tarjoilijat) pysyi aisoissa pienillä tipeillä (20-50 EP), jolloin palvelu oli ensiluokkaista. "Lahjoin" heti ensimmäisenä iltana tarjoilijat ravintoloissa, jolloin illallisen aikaan koko porukalle (7+1) oli aina pöytä hienosti koristettuna kukkasin sekä juomat odottivat valmiina. Ja mikäli juoma meinasi loppua, tarjoilijat ilmantuivat tyhjästä uusien juomien kera. Sama päti myös aulan baareissa illalla.

Hotellin liikkeissä hinnat (vesi, vaatteet yms) määräytyi miten sattui, joskus sai vesi pullon 50 EGP, joskus 100 EGP, eli kiinteitä hintoja ei siis ole.

Rannalla oli ensimmäiset kaksi pvä lastenleikkipaikka (vanhahko), mutta rannan huollon takia se purettiin pois. Remontin yhteydessä kun uutta hiekkaa tuotiin, ranta täyttyi hiekkapölystä, jolloin siellä ei voinut olla.

Kaikenlaisia myyjiä pyöri ensimmäisenä päivänä altaalla myymässä erilaisia plaveluja (hierontaa, käsi-ja jalkahoitoja, tatuointeja yms yms), ja tässäkin vain tiukka ei ja lähtevät pois.

Ja kaikkein tärkein tässä hotellissa on, että KAIKKI illalliset, show, yms eivät todellakaan kuulu All Inclusive-palveluun. Ensimmäisenä iltana ravintoloiden esimiehet yrittävät myydä ilmaisia erikoispäivällisiä, mutta yllätys yllätys, ne maksavatkin 30 €/henk ylöspäin eli katsokaa mitä lupaavat. itse otin yhden puhutteluun ja homma loppui siihen.

Itse en kyllä toista kertaa tähän hotelliin mene ja mikäli joku menee ensimmäistä kertaa Hurghadaan, tuskin enää toista kertaa ainakaan tähän hotelliin.

Huonevinkki: Juniorsviitti kannattaa ehdottomasti ottaa
Vierailupäivä: maaliskuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Nukkuminen
    • Palvelu
1  Kiitä käyttäjää Mikki-Ukki
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 21. helmikuuta 2019

Hotellialueella ensimmäisen viikon aikana ei saanut olla hetkeäkään rauhassa, vaan jatkuvasti joku oli tarjoamassa jotakin palvelua, maksullisia a'la carte lounaita, illallisia, hieronta- ja kauneushoitopalveluita, eivät kielloista huolimatta lopettaneet vaan aina oli joku kyykkimässä vieressä. Esimiesten/ravintolapäälliköiden käytös ala-arvoista sisäbaareissa, eivät ilmeisesti pitäneet suomalaisista, koska näytti ettei kaikki palvelut kuuluneet suomalaisille, englantilaiset/saksalaiset saivat erityiskohtelua, käyttäytyivät huonosti, kohottelivat kulmia ja mulkoilivat, huusivat/haukkuivat työntekijöitä asiakkaiden kuullen, vaikka tarjoilivat tekivät parhaansa niillä resursseilla ja niillä tuotteilla mitä heillä milloinkin oli tarjota, jatkuvasti joku juomamerkki loppu, välillä sai mitä sattui. Hotelli alue muuten oikein hyvä, erilaista ruokatarjontaa runsaasti, Libanonilainen ravintola aivan ihana tunnelmaltaan ja palvelultaan, kuului all inclusiveen, juomat täytyi itse maksaa, pöytä täytyi varata edellisenä iltana. Huone tilava ja siisti.

Vierailupäivä: tammikuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Reissutar
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
RandaA357, Guest Relations Manager yrityksessä Siva Grand Beach Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 4. maaliskuuta 2019

Dear Guest,

Greetings from Siva Grand Beach Resort Hurghada, we are truly soory your experience was not your satisfaction .
we are looking into the issue and doing everything we can to correct it as soon as possible. for you and future customers. this is not the way we do business and we intend to make amends. as we make sure thats thres misunderstanded thats our staff are treat all of our guests by the same way,
as we appreciate your feedback,

Best Regards.
Randa Abdel Hamid
Guest Relations
Siva Grand Beach

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja