Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Italian Style Tailor & Leather
Hua Hin: Shoppailu – sijalla 7/54
Tallenna
Arvostelujen tärkeimmät
007 friend

4 kappaletta mittatilauspaitoja, loistava palvelu ja ensiluokkaiset materiaalit. Täältä lisää... lue lisää

Arvosteltu 3. helmikuuta 2020
Cekkonen
matkapuhelimen kautta
Jos haluat parhaan räätälin Hua Hinissä, niin...

Tämä liike ei näytä ulospäin kovin hienolta, mutta sisällä on todella hienoa ja lämminhekistä... lue lisää

Arvosteltu 10. helmikuuta 2019

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 10. helmikuuta 2019

Tämä liike ei näytä ulospäin kovin hienolta, mutta sisällä on todella hienoa ja lämminhekistä palvelua.
Tämä on paras räätäli mitä koskaan olen käyttänyt. Minulle tehtiin puku, 5 paitaa ja kahdet uudet housut!
Kaikki oli valmiina 4 päivässä. Hinta oli todella edullnen, koska kävin muissakin tailos-shopeissa, mutta tämä oli edullisin.
Puku maksoi 500 Bahtia, erittäin hyvää kasmir-villaa. Hyvin kevyt ja mukava pitää, todella hieno kesäpuku. Takin sisus oli pukuun sopi erivärinen, todella hieno. Sovituksia oli 3 kunnes olin täysin tyytyväinen.
Paidat olivat hienoja, juuri sopivat minun pyöristyneeseen vartalooni.Kaulukset olivat myös moniväriset, erivärisistä kankaista. Materiaali oli rypistymätöntä. Ei tarvitse silitellä.
Paidat maksoivat 1000 Bahtia kappale.
Lisä huosut ovat kesähuosuja ja erittäin mukavat pitää.
Jos ja kun olet käymässä Hua Hinissä, mene ihmeessä tähän Italian Style Tailor, SE KANNATTAA TODELLA

Elämyspäivä: tammikuu 2019
Kiitä käyttäjää Terho J
Arvosteltu 23. tammikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Teetätin hienon puvun. Todella hieno ja edullinen. Suosittelen jos käyttö Hua Hiniissä.
Hienot kankaat ja todella ystävällinen palvelu

Elämyspäivä: tammikuu 2019
Kiitä käyttäjää Terfgo
Arvosteltu 30. maaliskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Teetetin jakun. Hinta oli todella kova ja siitä ei tingitty yhtään. Palvelu oli tottuneen kauppamiehen tyyliä, näennäisen ystävällistä mutta huijauksen maku leijui kokoaja. Jouduin tekemään erikseen matkaa tänne sovituksiin ja kun jakku oli valmis en oikein tykännyt siitä mutta en itse keksinyt mikä oli vikana. Kauppias vakuutteli sen olevan hyvä. Kun tulin kotiin tajusin jakun olevan suora laatikko joka leventää olemustani huomattavasti. En tule jakkua käyttämään varmasti ikinä ja sen muokkaus suomessa paremmaksi on liian kallista. Suosittelen kokeilemaan muita räätäleitä. Tämä oli superkallis!

Elämyspäivä: helmikuu 2018
1  Kiitä käyttäjää Kristiina123
Arvosteltu 4. tammikuuta 2018

Teetin vain yhden puseron, mutta istuu täydellisesti! Muutama korjaus sovitusten yhteydessä, räätäli näki heti korjaustarpeet. Palvelu täällä ystävällistä ja nopeaa, asiakkaan huomioon ottavaa. Voin suositella!

Elämyspäivä: tammikuu 2018
Kiitä käyttäjää Liila65
Arvosteltu 22. joulukuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Hua Hin kuhisee räätäleitä, joten päädyttiin tutustumaan arvosteluihin. Tämä sijaitsi lähellä hotelliamme ja oli saanut hyvät pisteet TripAdvisorissa. Palvelu oli mukavaa, nopeaa ja asiantuntevaa. Eri kankaiden laatutasot käytiin läpi ja ostettiin puku ja pari kauluspaitaa. Räätäliyrittäjällä oli hyvin silmää ja hän osasi suositella tiettyjä malleja ja tyyliä mitkä minulle sopi. Palvelu toimi ammattimaisesti; mitat otettiin heti, sovitus seuraavana päivänä ja puku saatiin jo neljäntenä päivänä. Homma siis sujui, suosittelen.

Elämyspäivä: joulukuu 2017
Kiitä käyttäjää Jaakko J