Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (2 797)
Suodata arvosteluja
2 797 tulosta
Matkailijoiden arvio
1 515
820
293
106
63
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
1 515
820
293
106
63
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/2 797 arvostelua
Arvosteltu 21. toukokuuta 2016

Palvelun laatu ei ollut erinomaista, mutta hotelli on hieno. Palvelu on hidasta ja all inclusivessa parantamisen varaa. AI:hin kuuluu melko suppea valikoima ruokia ja juomia, josta ei edes kerrottu hotelliin saapuessamme. Muuten hotelli on hyvä ja monipuolinen.

Vierailupäivä: tammikuu 2016
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Nukkuminen
    • Siisteys
    • Palvelu
2  Kiitä käyttäjää jarkkok239
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Surin L, Manager yrityksessä Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach vastasi tähän arvosteluunVastattu 24. toukokuuta 2016
Google-käännös

Dear Guest,
Thank you for staying and sharing the feedback, the more we listen to the customer the more we hear what we will need to improve. Your comments will certainly be addressed. Thank you sincerely for sharing your experience. We eagerly look forward to your return. Please let us know when the time comes so that we can warmly greet you again.

Sincerely yours,
Surin L.

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 12. helmikuuta 2016

Hotelli on toimivan tuntuinen kokonaisuus erityisesti lapsiperheille uimaaltaineen ja rantoineen. Sijainti on rauhalliselle paikalla, mutta toisaalta etäällä Patongin kaupungista.
Plavelun laadun suhteen hotellia ei voi suositella. Saapuessamme iltapäivällä huoneita emme saaneet, koska olivat antaneet jatkoaikaa edellisille. Jouduimme odottamaan muutaman tunnin tilapäishuoneessa.
Ravintoloiden palvelu todella hidasta, juomien tilaus kestää... ja kuitattavan laskun saaminen kestää vielä enemmän.

Vierailupäivä: maaliskuu 2015
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
2  Kiitä käyttäjää Matti L
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 6. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Vierailupäivä: elokuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Pim Y, Public Relations Manager yrityksessä Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 5. elokuuta 2018

Vierailupäivä: heinäkuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Pim Y, Public Relations Manager yrityksessä Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach vastasi tähän arvosteluunVastattu 6. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 4. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Vierailupäivä: kesäkuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Pim Y, Public Relations Manager yrityksessä Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach vastasi tähän arvosteluunVastattu 6. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja