Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (1 602)
Suodata arvosteluja
1 602 tulosta
Matkailijoiden arvio
1 392
168
35
5
2
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
1 392
168
35
5
2
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/1 602 arvostelua
Arvosteltu 6. syyskuuta 2015

Aivan loistava hotelli, paras Sidessä. Erinomainen palvelu ja ystävällinen henkilökunta. Koko hotelli All Inclusive ja ruokaa oli saatavilla runsaasti ja erittäin hyvät buffet- sekä a al carte ravintolat. Kattoterassilla itsepalvelu, voit ottaa juomia ja coctaileita oman mielen mukaan ja siemailla niitä poreammeessa. Hotellilla oma rantakaistale, jossa ilmaiset aurinkotuolit ja juomatarjoilu (ei alkoholi).

Lomaelämystä hieman häiritsi: Huoneen lukuvalo vinkui korkataajuudella aina kun sen sammutti, jouduimme pitämään sitä yötä päivää päällä. Sanoimme respaan asiasta kahdesti, tutkivat sitä mutta eivät tehneet mitään. Huoneen suihkussa veden lämpötila vaihteli jääkylmästä tulikumaan kokoajan, suihkussa käynti hankalaa. Iltaohjelma oli vaisua ja vähäistä, olimme viikon ja kokoajan sama bändi soittamassa. Suuri osa hotellin asiakkaista eläkeläisiä! Jos halusi menoa, oli poistuttava hotellilta.
Uima-altaan vesi oli suoraansanottuna jäätävää vaikka ulkona +40C lämpöä, ei meinannut tareta uida. Aurinkotuoleja altaalla paljon, mutta olivat lähes kaikki jo varattu klo 8.00 mennessä!

Muuten oikein onnistunut reissu, palaisin mielellään tähän hotelliin uudelleen.

  • Yöpyi: elokuu 2015, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
3  Kiitä käyttäjää mirkaran
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
BarutCRM, Yönetici yrityksessä TUI SENSIMAR Barut Andiz vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. syyskuuta 2015
Google-käännös

Dear mirkaran,

Thank you for choosing Barut Andiz and for your review.
Please be informed that your comments have been shared with our executive team and we all hope to host you here again.
Best Regards,

Crm, BARUT HOTELS
info@baruthotels.com

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Tämä arvostelu suomennettiin kielestä englanti. Näytä alkuperäinen
Arvosteltu 15. helmikuuta 2014

Ennakkoon tämä vaikutti oikein hyvältä kohteelta. Vain aikuisille tarkoitettu, uusi hotelli. All inclusive ja lähellä merta.

Vaikka rakennus oli uusi, käytävillä oli jokin outo haju. Ruoka oli lämmintä, ei kuumaa, ja uima-allas oli jääkylmä.

Henkilökunta oli mukavaa, ja sisustus ja kalustus olivat aivan ok, mutta makuuhuoneet olivat pieniä. Menisin jonnekin muualle jos palaisin tänne.

4  Kiitä käyttäjää Elizabeth C
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.Lähetetty alunperin kielellä englanti sivulle www.tripadvisor.co.uk. Näytä alkuperäinen
BarutHotels, Genel Müdür yrityksessä TUI SENSIMAR Barut Andiz vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. marraskuuta 2017
Google-käännös

Dear Elizabeth C

First of all, we would like to thank you for taking time to share your review regarding your experience at Barut Andiz. We do appreciate your feedback and we continue to strive to improve our standard of service at all times.
We hope to see you again

Izzet Bekir
General Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 7. elokuuta 2018

  • Yöpyi: kesäkuu 2018, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Nukkuminen
    • Palvelu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
BarutHotels, General Manager yrityksessä TUI SENSIMAR Barut Andiz vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Yöpyi: heinäkuu 2018, matkusti perheen kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
BarutHotels, General Manager yrityksessä TUI SENSIMAR Barut Andiz vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. elokuuta 2018

  • Yöpyi: heinäkuu 2018, matkusti puolison kanssa
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
BarutHotels, General Manager yrityksessä TUI SENSIMAR Barut Andiz vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja