Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Al Qidra Hotel(Akaba)(Loistava hinta-laatusuhde!)
43 $
39 $
Booking.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
35 $
Booking.com
Tutustu
41 $
Booking.com
Tutustu
38 $
Booking.com
Tutustu
Al-Amer Hotel(Akaba)(Loistava hinta-laatusuhde!)
35 $
Booking.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Maksuton pysäköinti
103 $
96 $
Booking.com
Tutustu
  • Maksuton pysäköinti
  • Sisältää aamiaisen
149 $
119 $
Booking.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Maksuton pysäköinti
Säästöä saatavana! 20 % alle keskimääräisen hinnan

Löytämäsi hinta on 20 % edullisempi kuin hotellin keskimääräinen hinta, joka on 148 $ yöltä.

Analysoimme hinnat 60 päivän ajalta ja vertaamme valintaasi vastaavien oleskelujen keskimääräiseen hintaan. Varmistamme näin, että saat parhaan mahdollisen diilin.

193 $
164 $
Movenpick.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Maksuton pysäköinti
116 $
82 $
Priceline
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Maksuton pysäköinti
Säästöä saatavana! 20 % alle keskimääräisen hinnan

Löytämäsi hinta on 20 % edullisempi kuin hotellin keskimääräinen hinta, joka on 102 $ yöltä.

Analysoimme hinnat 60 päivän ajalta ja vertaamme valintaasi vastaavien oleskelujen keskimääräiseen hintaan. Varmistamme näin, että saat parhaan mahdollisen diilin.

Arvostelut (2 155)
Suodata arvosteluja
2 155 tulosta
Matkailijoiden arvio
1 092
492
237
156
178
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
1 092
492
237
156
178
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
27/2 155 arvostelua
Arvosteltu 28. lokakuuta 2017

Hotellin ulkokuori näytti hyvältä mutta sisältö ei vastannut lähimainkaan ulkokuorta:
- hotellihuoneen kylpyhuone oli epäsiisti,
- hotellihuone oli ahdas ja kulahtanut
- lakanat ja pyyhkeet vaihdettiin vain yhden kerran lomaviikon aikana
- uima-altaiden luona olevat vessat olivat epäsiistejä ja wc-paperi oli aina lopussa,
- aurinkotuoleja oli liian vähän,
- all inclusive -juoma- ja välipalavalikoima oli surkea ja niitä joutui jonottamaan
- Grand Swiss Tala Bay -hotellin "all inclusivea" kuvaa termi "nothing at all inclusive"
- Kokonaisuudessaan epämiellyttävä kokemus

  • Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Palvelu
2  Kiitä käyttäjää tarjaX
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Awad B, Front Office Manager yrityksessä Tala Bay Resort vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. lokakuuta 2017
Google-käännös

Dear tarjakroger

Thank you for your candid review of your recent stay, I was disappointed to read that you did not have a pleasant experience at our hotel. I have personally addressed this with our concern colleagues to ensure this won't happen again. Please reach out to me directly at fomgbtb@swiss-belhotel.com if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!
With much appreciation,
Awad Bourini

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 27. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Hotellilla ei mitään tietoa, mitä tarkoittaa allinclusive. Juomaa saa vain rantabaarista päivällä ja illalla aulabaarista. Ei useista paikoista kuten pitäisi. Ruoka on kylmää ja juomat lämpimiä. Lapsille ei mitään omaa tarjoilua ( jäätelö,hilejuomat, oma noutopöytä) kuten allinclusiveen kuuluu. Snack luvataan klo 15-17, mutta tulee miten tulee, jos tulee. Illallisella juomatarjoilu suljetaan klo 21 vaikka pitäisi kestää 22.30.
Huoneen siivous täytyy pyytää päivittäin monta kertaa ja siitä huolimatta mitään ei tapahdu. 4 hengelle pyyhkeitä jätetään 2 , jos sitäkään. Vesipulloja saa myös vain puolet perheestä. Allasalueen wc todella likainen. Allasalue mainostetaan isona. Iso , mutta aurinkotuoleja vain muutama kuten rannallakin. Venäläiset varaavat kaikki jo varhain aamulla ja henkilökunta vain levittelee käsiään kun asiasta mainitsee. Kaiken kaikkiaan suuri pettymys, hotellikuvaus ei vastaa lainkaan todellisuutta. Hotelli ei tiedä mitä allinclusive tarkoittaa! Ei rahan arvoista : (
Ja vertailu pohjautuu myös muihin kokemuksiin Jordaniassa. Harmi että palasin takuuvarmaan lämpöön aivan surkeaan hotelliin. Toisin kuvittelin.

Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti perheen kanssa
2  Kiitä käyttäjää Miia T
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Awad B, Front Office Manager yrityksessä Tala Bay Resort vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. marraskuuta 2017
Google-käännös

Dear Miia T

Thank you for your candid review of your recent stay, I was disappointed to read that you did not have a pleasant experience at our hotel. I have personally addressed this with our concern colleagues to ensure this won't happen again. Please reach out to me directly at fomgbtb@swiss-belhotel.com if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!
With much appreciation,
Awad Bourini

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. lokakuuta 2017

Jouduimme odottamaan pitkään ennen kuin saimme huoneet. Huoneessa ei ollut mitään infoa hotellista (vain ruokalista) ja infoa saa (vain) kysymällä erikseen respasta. Saadussakin infossa on puutteellisesti tietoa esim. ohjelmasta, pyyhkeiden vaihdosta ym. Vaikka olimme varaneet 2 huonetta, saimme ensin vain yhden huoneen avaimen. Selityksen ja tivaamisen jälkeen saimme 2. huoneen.

Huoneen TV ei toimi kunnolla . Huoneessa ei vettä saapuessa eikä pullovesi kuulukaan all inclusive. Selviää että vettä pitää raahata erikseen marketista (n. 500 m). Viikon aikana pyyhkeet vähenevät huoneesta: ensi yksi käsipyyhe, sitten isot pyyhkeet molemmat. Puhtaita tuodaan vasta pyynnöstä, silloinkin vain yksi (huoneessa kaksi lomailijaa). Suihkun vesi valuu ja lätäköityy lattialle. Avaimet lakkasivat toimimasta kolme päivää liian aikaisin. Jouduttiin käymään aktivoimassa erikseen.

Naisten rantaWC:ssä ei ole paperia ja vettä tulee vain yhdestä hanasta. Epäsiisti, käyn mieluimmin wc:ssä omassa huoneessa.

Kahvi ja vesi ja kaikki ruokajuomat jonotetaan. Juomat pitää huomata hakea ennen ruoan noutamista ettei ruoka jäähdy. Kerran jopa juomalasit loppuivat baarista, jolloin juomaa saadaan muovimukista. Ulkobaariin saat itse kantaa vain pieniä muovimukeja. Perjantaina ulkobaari ei kuulukaan "perusasiakkaille", ohjelmasta pitäisi maksaa juomina vähintään 7 jd edestä. Ulkona kissat hyppivät syömään pöydille jääneiltä lautasilta, pöytiä ei astioiden noutamisen jälkeen puhdisteta kunnolla. Ei hygieenistä.

Hotellissa on vain yksi rantabaari, lobbybaari ja ravintola all inclusive käyttöön. Ruoka melkein samanlaista joka päivä. Sunnuntaina munakokkeli loppui kesken jo klo 9. Rantabaarin snacksit loppuvat heti kun niitä tuodaan. Lähtiessä klo 04.10 emme saa hotellista aamiaispakettia vaan croissantin ja muutaman makean kakkupalan sekä kahvia/teetä lobbyyn n. klo 04. Nälkä jäi.

Aurinkotuoleja ei ole riittävästi ja niistäkin osa on rikki. Venäläiset varaavat tuolit vaikka eivät niitä käytä, seisovat varattuina ison osan päivää. Rantapyyhkeistä osa tosi nuhjuisia. Pyyhkeitä ei saanut vaihdetuksi lauantaina koska ne olivat loppu. Sunnuntaina taas sanotaan että pyyhkeitä vaihdetaan iltapäivällä vasta kl 14.

Rantajumppa on vain venäjäksi. Ranta on kivikkoinen, pitäisi olla ranta/uimakengät. Ei ole laituria kuten alueen kartta antaa ymmärtää. Toisi kuin www-sivuilla sanotaan, hotellissa ei ole allasbaaria.
Hotelli on näyttävä ensisilmäyksellä mutta tarkemmin katsottuna alkaa olla ikääntynyt ja nuhjuinen. Monet paikat jätetään siivoamatta ja huoltamatta. Yhdistettynä siihen että palvelu ei pelaa ja kaikki on hankalaa niin luokitus mielestäni on noin 2. Infoa palvelutasosta pitäisi olla nettisivuilla. Nyt oli aikamoinen pettymys.

  • Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Palvelu
7  Kiitä käyttäjää Raisanna
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Awad B, Front Office Manager yrityksessä Tala Bay Resort vastasi tähän arvosteluunVastattu 24. lokakuuta 2017
Google-käännös

Dear Raisanna

Thank you for your candid review of your recent stay, I was disappointed to read that you did not have a pleasant experience at our hotel. I have personally addressed this with our concern colleagues to ensure this won't happen again. Please reach out to me directly at fomgbtb@swiss-belhotel.com if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!
With much appreciation,
Awad Bourini

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 3. huhtikuuta 2017

Hotellin omistajayhtiö oli juuri vaihtunut ja se näkyi monin tavoin. Henkilökunta oli kuitenkin tosi ystävällinen. Hotellissa oli paljon venäläisiä ja kaikki vapaa-aikaviihde järjestettiin venäjäksi. Jostain syystä jopa vettä joutui jonottamaan kaiken aikaa, vaikka olimme all-inclusive asiakkaita.

Yöpyi: lokakuu 2016, matkusti kavereiden kanssa
6  Kiitä käyttäjää Jenni L
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Awad B, Front Office Manager yrityksessä Tala Bay Resort vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. marraskuuta 2017
Google-käännös

Dear Jenni L
Thank you for your candid review of your recent stay, I have personally addressed this with our concern colleagues to ensure this won't happen again. Please reach out to me directly at fomgbtb@swiss-belhotel.com if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!
With much appreciation,
Awad Bourini

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Tämä arvostelu suomennettiin kielestä englanti. Näytä alkuperäinen
Arvosteltu 7. huhtikuuta 2014

Ystävällinen henkilökunta, siistit tilat ja täynnä viihdyttäviä vaihtoehtoja saatavilla Aqabassa. Hyvää ruokaa, tilavat huoneet, puhtaat uima-altaat ja erinomainen sijainti. Suosittelen lämpimästi erityisesti niille, jotka ovat kiinnostuneita viihtyisästä, vesiurheilulajit ja muut harrastukset mahdollistavasta asumisesta.

Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu Hotels
Kiitä käyttäjää Nataly R
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.Lähetetty alunperin kielellä englanti sivulle www.tripadvisor.com. Näytä alkuperäinen
Alaa A, Manager yrityksessä Tala Bay Resort vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. huhtikuuta 2014
Google-käännös

Dear Valued Guest,

We appreciate you taking the time to complete this review regarding your recent stay with us.

We are glad to hear that you enjoyed your stay at our Resort and you were satisfied with our products and services.

We hope we have the pleasure of seeing you again at the Radisson Blu Tala Bay Resort Aqaba, where you are always welcomed and remembered.

Sincerely,

Alaa Awad
Executive Assistant Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja