Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Auki tänään: 7.00 - 22.00
Arvostelujen tärkeimmät
Mielenkiintoinen Trans-Siperian junamatka

Sain heinäkuussa 2018 makustaa pikku ryhmässä junalla Moskovasta Vladivostokiin. Oli todellinen... lue lisää

Arvosteltu 11. joulukuuta 2018
helena1830
Rovaniemi, Suomi
Pikavisiitti

Tosi hyvä ja monipuolinen kierros suosittelen.Saatiin kattava pika katsaus moskovan nähtävyyksiin... lue lisää

Arvosteltu 1. toukokuuta 2018

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 4. huhtikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Olin mukana 16 hengen ryhmässä vierailulla Moskovassa.Oppaanamme oli Viktoria.Hän oli suunnitellut päiviemme ohjelmat erittäin huolella ja ne olivat monipuoliset sekä mielenkiintoiset.Aikataulut pitivät ja ryhmämmekin pysyi mukana.Victorian Moskovan historian tuntemus oli hyvin kattava.Ja aina hän oli valmis vastaamaan kysymyksiimme.Ryhmää hän osasi vetää ammattitaitoisesti,hymyä unohtamatta.Suomen kielikin sujui erttäin hyvin.Ryhmäläiset saivat myös esittää toiveita jotka hän otti huomioon.Eli kaikki hyvin!Suosittelen lämpimästi Viktoriaa oppaaksi tuleville ryhmille!!Elli Juusola

Elämyspäivä: lokakuu 2017
1  Kiitä käyttäjää ElliJ32
Victoria S, Owner yrityksessä VikiTours vastasi tähän arvosteluunVastattu 5. huhtikuuta 2018

Kiitos palautteestanne

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 3. huhtikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Olimme ryhmämatkalla Moskovassa 30.3-1.4 2018.Ryhmämme koko oli 16 henkilöä, iät koululaisesta eläkeläiseen. Ehdimme tutustua lyhyen vierailumme aikana useisiin Moskovan historiallisiin ja nykyajan nähtävyyksiin.Matkustimme sekä metrolla, että meille varatulla pienoisbussilla.Oppaamme Victoria järjesti meille kaiken ammattimaisesti ja ystävällisesti. Kaikki toimi kellon tarkasti. Victorian opaspalvelua voi suositella jokaiselle. Hänen palvelua tulemme käyttämään myöhemminkin vieraillessamme Moskovassa.

-veikko-

Elämyspäivä: maaliskuu 2018
1  Kiitä käyttäjää VeikkoH21

Kiitos palautteestanne

Arvosteltu 7. toukokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Kiitoksia Viktorialle erinomaisesti järjestetystä matkasta. Viktoria järjesti ryhmällemme hotellin, vuokrasi bussin, suunnitteli 3 pv matkaohjelman ja varasi ruokapaikat. Kaikki oli hoidettu erinomaisesti ja olimme todella tyytyväisiä Viktorian palveluun. Kiitoksia paljon!

1  Kiitä käyttäjää PaulaP4756
Victoria S, Owner yrityksessä VikiTours vastasi tähän arvosteluunVastattu 18. elokuuta 2017

Paljon kiitoksia

Arvosteltu 25. huhtikuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Olimme Moskovassa 29 hengen ryhmällä. Ikähaarukka esikoululaisista aikuisiin. Victoria järjesti meille bussilla kiertoajelun jonka aikana näimme Moskovan mielenkiintoisimmat nähtävyydet ja kuulimme paljon historiasta kaupungin historiasta. Välillä pysähdyimme ja kävimme jalkaisin tutustumassa tarkemmin joihinkin paikkoihin.
Selostus hyvällä suomen kielellä. Kaikki lapsista aikuisiin nauttivat todella kierroksesta. Kiitos Victoria.

Kiitä käyttäjää PekkaM147
Victoria S, Owner yrityksessä VikiTours vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. huhtikuuta 2017
Google-käännös

Kiitos!

Arvosteltu 25. huhtikuuta 2017

Paljon kiitoksia Viktorialle erinomaisesta opastuksesta ja matkan järjestelyistä! Viktoria on ystävällinen, iloinen ja ahkera opas! Kaikki järjestyi mukavasti vaikka meitä oli iso 29 henkilön ryhmä jossa paljon lapsia. Suosittelen kaikille!

Kiitä käyttäjää VesaHintsala
Google-käännös