Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Auki tänään: 7.00 - 22.00
Arvostelujen tärkeimmät
Mielenkiintoinen Trans-Siperian junamatka

Sain heinäkuussa 2018 makustaa pikku ryhmässä junalla Moskovasta Vladivostokiin. Oli todellinen... lue lisää

Arvosteltu 11. joulukuuta 2018
helena1830
Rovaniemi, Suomi
Pikavisiitti

Tosi hyvä ja monipuolinen kierros suosittelen.Saatiin kattava pika katsaus moskovan nähtävyyksiin... lue lisää

Arvosteltu 1. toukokuuta 2018

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 10. huhtikuuta 2018

Moskovan matkani oli hieno päätepiste tämän kevään Venäjän historian ja kulttuurin opiskeluilleni Lapin yliopistossa. Loistava oppaamme Viktoria täydensi aikaisempia tietojani ja nivoi ne yhdeksi kokonaisuudeksi. Vierailupaikkamme olivat taitavasti valitut. Tuli tutuksi tsaarien aika ja erityisesti Pietari Suuren kehittyminen länsimaihin yhteyttä luovaksi hallitsijaksi. Arvostin myös suuresti käyntiä Sergiev Posad-kaupungissa ja siellä erityisesti Troitse-Sergievin luostarissa, jolla on tärkeä merkitys Venäjän historiassa. Myös neuvostoaika ja sen saavutukset tulivat tutuiksi. Erityisesti arvostin käyntiä Asekamarissa ja Tretjakovin galleriassa, jossa Viktorian erinomaisella opastuksella aikataulun kiireellisyydestä huolimatta saimme katsauksen ikonitaiteesta ja 1800-luvun taiteesta. Hienoa oli myös, että ohjelmassa oli tutustuminen Art play- nuorten taiteilijoiden työpaikkaan.
Kiitos kaunis Viktorialle upeasta opastuksesta ja meidän monipuolisesta huolehtimisesta! Kaikki oli järjestetty hienosti etukäteen ja lisätoivomuksetkin täyttyivät paikan päällä.
Suosittelen Viktoriaa lämpimästi oppaaksi kaikille, jotka ovat kiinnostuneet Venäjän ja Moskovan historiasta, kulttuurista ja nykypäivästä. Viktoria on joustava, hän laatii matkaohjelman toiveiden mukaan, ja jos ei osaa toivoa, hänellä on ehdotuksia ja vaihtoehtoja.
Haluan ehdottomasti tulla Moskovaan uudelleen ja silloin tutustua vielä tarkemmin sekä taiteeseen (Tretjakovin galleria, Puskin-museo) että historiaan ja nykypäivään.
Kiitos!

Kiitä käyttäjää helena1830
Victoria S, Owner yrityksessä VikiTours vastasi tähän arvosteluunVastattu 10. huhtikuuta 2018

Kiitos

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 8. huhtikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Kiitokset Viktorialle erinomaisesta opastuksesta ja järjestelystä. Olimme poikani kanssa ensimmäistä kertaa Moskovassa. Kaikki meni mukavasti. Tulemme varmasti uudelleen!

1  Kiitä käyttäjää _huotarijake

Kiitos. Tervetuloa uudestaan!

Arvosteltu 7. huhtikuuta 2018

Pääsiäinen Moskovassa hyvässä 16 ihmisen ryhmässä.Näkemistä ja kokemista joka päivälle hyvän oppaan palveltavana.Viktoria oli suunnitellut ja aikatauluttanut meille sopivasti tutustumispaikkoja.Aikataulut olivat joustavia ja muutoksia voitiin tehdä tilanteen mukaan.Ruokailut oli järjestetty sopivasti "matkan"varrelle.Paljon jäi vielä näkemättä ja me palaamme vielä.Toivottavasti Viktoria voi silloinkin toimia meillä oppaana.Voin suositella hänen asiantuntemustaan muillekin.

Marjatta

1  Kiitä käyttäjää huotarimarjatta
Victoria S, Owner yrityksessä VikiTours vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. huhtikuuta 2018

Kiitos

Arvosteltu 7. huhtikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Suosittelen Viktorian opas-palveluita lämpimästi kaikille Moskovan seudulle matkaansa suunnitteleville. Saimme toivomamme monipuolisen opastuksen Moskovasta asiantuntemuksella ja hyvällä suomenkielen taidolla. Viktorian opastuksella Moskovassa pärjää täysin suomenkielellä ja kaikki järjestelyt toimivat erinomaisesti. Jatkossakin , matkan suuntautuessa Moskovan suuntaan, oppaanamme toimii Viktoria. Kiitos vielä paljon. Suosittelen.

Elämyspäivä: huhtikuu 2018
Kiitä käyttäjää MarkusL2034

Kiitos paljon

Arvosteltu 4. huhtikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Olin eka kertaa Moskovassa. Sain positiivisen kokonaiskuvan ja valtavasti tietoa Moskovasta. Oppaamme, Viktoria, oli järjestänyt kaiken valmiiksi rautaisella ammattitaidollaan. Minusta mieluisin kokemus oli ehdottamasti Tretjakovin galleria. Ajan puutteen takia emme ehtineet tutustua kuin vanhaan osaan, jossa oli venäläistä 1800- luvun taidetta. Teekaupassa käynti oli minusta myös mieluisa kokemus. Ostoksille olisi saanut varata enemmän aikaa. Toisaalta ei se niin paha asia ollut: rahat säästyivät.
Kuvassa ostamani tee, jota olen jo nautiskellut.

Elämyspäivä: huhtikuu 2018
1  Kiitä käyttäjää Lisbet100
Victoria S, Owner yrityksessä VikiTours vastasi tähän arvosteluunVastattu 5. huhtikuuta 2018

Kiitos palautteestanne

Näytä lisää arvosteluja