Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 16. syyskuuta 2019

Resortti on hyvin kaunis ja mökkimme oli juuri täydellinen. Uima-allasalueet ovat siistejä ja yksinkertaisesti kauniita. Aamiaspöydässä oli kaikki mitä tarvittiin. Meressä oli ihana käydä uimassa, ranta sopi hyvin myös lapsille. Ainoa miinus oli tie, jonka varrella paikka sijaitsee. Ajankohtana, jolla olimme matkalla, oli asfaltti revitty auki. Tälle ei toki resortti itse voinut mitään. Siivous pelasi moitteettomasti, antakaa tipit suoraan siivojille. Resortin omasta hierontapaikasta rannalla sain parhaimman hieronnan koko Thaimaassa. Suosittelen paikkaa lämpimästi. Tänne tulemme uudestaan, jos Lantalle vielä pääsemme.

Vierailupäivä: joulukuu 2018
    • Sijainti
Kiitä käyttäjää JTT1185
Arvosteltu 12. elokuuta 2017

Olimme mieheni kanssa ensimmäistä kertaa Thaimaassa ja varasimme etukäteen tämän paikan. Yövyimme 6 yötä bungalowissa merinäkymällä. Paikka oli rauhallinen, kaunis ja merituuli teki lämmöstä siedettävän :) Ranta oli kaunis ja turvallinen. Ihan ykkösjuttu oli käydä hieronnassa, joka sijaitsi n. 30 metriä rannasta. Oli mukava kuunnella meren kohinaa hieronnan aikana. Hierojat olivat ihania ihmisiä, heitä tulee ikävä! Ruoka, erityisesti aamupala oli erinomaista ja monipuolista. Voisin kirjoittaa pitkät pätkät siitä mikä kaikki oli ihanaa, mutta ei tätä jaksaisi kukaan lukea. On varma, että kun palaamme Koh Lantalle niin tänne paikkaan menemme takuulla uudestaan!

Vierailupäivä: heinäkuu 2017
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Huoneet
Kiitä käyttäjää SiniL105
Arvosteltu 26. huhtikuuta 2015 matkapuhelimen kautta

Olimme mieheni kanssa käymässä Ko Lantalla ja tässä kyseisessä hotellissa yövyimme kolme yötä, ja edelleen olen sitä mieltä, että meidän olisi tullut jäädä pidemmäksi aikaa tähän paikkaan. Hotellin henkilökunta oli erittäin ystävällisiä ja avuliaita, englantia puhuivat hyvin, ainakin osa henkilökunnasta. Aamupala oli ihan perus brittityylinen, suppea toki, mitä ehkä Suomessa totuttu buffetaamiaisiin. Rantaan pääsi suoraa tietä hotellilta. Huoneet olivat siistit ja se mitä muissa parissa hotelleissa ei ollut, niin oli useammat pyyhkeet, kuin monissa muissa oli vain yhdet pyyhkeet. Chaletissa oli kahdet pienet pyyhkeet, kahdet isot suihkupyyhkeet, sekä kahdet rantapyyhkeet! Tämä oli todellinen luxus. Huoneet oli söpöt ja sängyn päällä moskito-verkko. Olimme kolmessa eri hotellissa saarella ja tämä oli ehdottomasti niistä paras, vaikka Long Beachia pidettiin "ruuhkaisena" ja turistirysänä. Ehkä me emme sitten sattuneet paikalle turisti kautena, mutta omasta mielestäni turisteja oli ihan kohtuudella. Tinkiminen oli saarella ilmeisen epätoivottua, joten kaupoissa tinkiessä sai kovasti vihaista katsetta. Mutta suosittelen ehdottomasti tätä hotellia!

Vierailupäivä: huhtikuu 2015
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Bea A
Tanwa_Sunas, Manager yrityksessä Long Beach Chalet vastasi tähän arvosteluunVastattu 15. toukokuuta 2015

Dear Valued Guest,

Thank you so much for taking the time to write us a review.
We are delighted that you had a great stay and you are most welcome to return to your "home away from home" in the future.

Best Regards,
Tam

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 20. heinäkuuta 2020

Vierailupäivä: elokuu 2019