Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Auki tänään: Suljettu

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 20. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Ensimmäiseksi kerraksi aivan mahtava snorklaus kokemus. Vaikka meidän suomalainen oppaamme oli tällä kertaa sukeltamassa niin hän kertoi meille kaiken tarpeellisen snorklaamiseen liittyen. Kun olimme veneellä niin hän piti meille seuraa ja muutenkin aivan mahtava ihminen. Suosittelen siis kaikille lanta diversia ja kysykää Inkaa jos haluatte mahtavan päivän.

Elämyspäivä: helmikuu 2019
Kiitä käyttäjää peeffi
lantad, Ägare yrityksessä Lanta Diver vastasi tähän arvosteluunVastattu 20. helmikuuta 2019
Google-käännös

Thank you so much! Kiitos!
Hope to see you soon again!

Best regards
Kristin and Lanta Diver team

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. tammikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Ystävällinen palvelu, ammattimaista toimintaa, kaikki toimii kuin sveitsiläinen kello, Inka on oppaiden paras :) Friendly service, works like a Swiss watch, Inka is THE BEST :)

Elämyspäivä: tammikuu 2018
Kiitä käyttäjää RikuA29
Lanta D, Ägare yrityksessä Lanta Diver vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. tammikuuta 2018
Google-käännös

Thank you! Never been compared to a Swish watch before but I like it :-)). Hope to see you soon again!

Best regards
Kristin Hellmark Stark
and Lanta Diver team

Arvosteltu 22. marraskuuta 2017

Menimme snorklaamaan kolmen aikuisen ja kahden lapsen (7 ja 5 vuotiaat) voimin Koh Haalle Lanta Diverin mukana. Yllätyimme suuresti, kun kävi ilmi, että heillä on suomenkielinen opas, Inka, joka snorklaisi kanssamme. Retki sujui hyvin, iso laiva ei ottanut aaltoihin pahasti, Inka oli aivan mahtava opas. Lanta Diver piti hyvää huolta koko porukasta ja tuntui ottavan myös turvallisuusasiat vakavasti. Myös ruoka oli hyvää. Kokonaisuudessaan Lanta Diver ylitti odotukset, ei moitteen sanaa!

Elämyspäivä: marraskuu 2017
Kiitä käyttäjää jwjw25
Arvosteltu tänään matkapuhelimen kautta

Elämyspäivä: helmikuu 2020
Arvosteltu 1 viikko sitten

Elämyspäivä: heinäkuu 2020
lantad, Owner yrityksessä Lanta Diver vastasi tähän arvosteluunVastattu 1 viikko sitten

Näytä lisää arvosteluja