Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
The Adventure Club
Ko Phi Phi Don: Retket – sijalla 1/59
Auki tänään: 8.00 - 22.00
Tallenna
Arvostelujen tärkeimmät
Hyvät kurssit ja pätevät divemasterit

The Adventure Club tarjoaa asiantuntevat retket snorklaukseen, sukellukseen ja kursseille. Olimme... lue lisää

Arvosteltu 20. maaliskuuta 2020
Extraordinary49858
Järvenpää, Suomi
matkapuhelimen kautta
Joustavaa palvelua :)

Ihanasti meille räätälöitiin kovan tuulen takia hieman erilainen snorklausretki, saimme palvelua... lue lisää

Arvosteltu 11. maaliskuuta 2020

Suodatin
Päivitetään luetteloa...
914/2 559 arvostelua
Arvosteltu 18. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

8 hengen kaveriporukalla lähdettiin Adventure Clubin uudelle beer n' beaches reissulle. Reissu tehtiin pitkähäntäveneellä ja Tero itse lähti meidän mukaan esittelemään paikkoja. Päivä reissun aikana pysähdyttiin parilla kivalla rannalla ja päämääränä oli Bamboo saari, jossa oli rantapelien pelailua, snorklailua ja juotavien nautiskelua. Bamboolta lähdettiin kauniissa auringonlaskussa ajelemaan takaisin päin ja poikettiin vielä syömään hungry buffaloon, jossa safka oli tosi hyvää. Kaikin puolin kiva reissu!

Kiitä käyttäjää Karoliina12345
Arvosteltu 18. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Päiväretki Bamboo saarelle oli aivan mahtava! Hyviä snorklauspaikkoja, hieno saari ja mukava venematka. Matkan kruunasi hyvä ruoka Hungry Buffalo ravintolassa. Suosittelen!

Kiitä käyttäjää Mmiikae
Arvosteltu 14. tammikuuta 2020

Loistava päivä Adventure Clubin kanssa. Suurin osa meistä oli snorklaamassa ensimmäistä kertaa. Kaikki sujui hyvin, saimme jokaiselle omat varusteet, opastus oli hyvää ja muutenkin meistä pidettiin hyvää huolta koko reissun ajan. Opastus oli suomen kielellä. Päivä oli meidän reissun kohokohta. Näimme paljon erilaisia kaloja mm. baby sharkseja, törmäsimme jopa kilpikonniin yhdessä poukamassa.

Jos sukellus tai snorklaus kiinnostaa ja kohteena on Phi Phi, niin suosittelen ehdottomasti lähtemään Adventure Clubin retkelle.

Kiitä käyttäjää MaijaN46
Arvosteltu 3. joulukuuta 2019

Kävin The Adventure Clubin järjestämällä Shark watchilla sekä Discover Scuba Diving -retkillä, ja voin sanoa että retket olivat ikimuistoisia. Aluksi ajatuksena oli vain snorklata yhtenä päivänä, mutta Shark Watch -snorklaus oli niin antoisa että minun oli päästävä näkemään lisää pinnanalaista elämää.

Shark Watch toteutettiin pienessä ryhmässä todella asiantuntevan oppaan kanssa, joka opasti hienosti kuinka pääsemme mahdollisimman lähelle haita. Näimme kahdeksan pientä riuttahaita, nemon ja koralleja. Matka snorklauspaikalle oli nopea, 10 minuuttia. Reissun jälkeen saimme kahvia ja mukavan tietopaketin haiden tämän hetkisestä tilanteesta; niitä kannattaa käydä ihastelemassa vielä kun niitä on merissämme!

Sukellukseen inspiraation sain hyvin onnistuneesta snorklauksesta; mutta oletin sen olevan vaarallista ja pelkäsin että jotain elintärkeää jäisi epäselväksi englanninkielisen opettajan takia. Totesin huoleni olevan aivan turhia, sillä The Adventure Clubissa on kaksi suomalaista sukellusopettajaa, jotka ovat aivan huippuja työssään! Kaksi sukellusta kristallinkirkkaassa 30 asteisessa vedessä korallien keskellä lukeutuu helposti hienoimpiin asioihin mitä olen kokenut. Reissulla saatiin myös ruokaa ja hedelmiä. Sukelluksessa oli minun lisäksi vain yksi jenkkiläinen kaveri, joten kokemus oli todella privaatti. Matka sukelluspaikalle oli nopea, vain 20 minuuttia vaikka meillä oli hieman isompi sukeltamiseen tarkoitettu vene. Aiempaa kokemusta itse sukeltamisesta tämän retken toteuttamiseen ei vaadittu. Kaikki tarvittavat välineet kuuluvat hintaan, ja erityisenä plussana se että heiltä löytyi myös isommallekin jalalle räpylöitä. Reissu oli tämän kaiken lisäksi edullinenkin. Ainoana "huonona" puolena on se lajin koukuttavuus, heti Suomeen päästyäni aloitin sukellusmatkan suunnittelun. 100% rahansa arvoinen kokemus!

Kokonaisuudessaan suosittelen lämpimästi The Adventure Clubia, 5/5. Heiltä saa myös hyviä ravintolaehdotuksia ja muita suosituksia saaren aktiviteetteihin.

Elämyspäivä: marraskuu 2019
1  Kiitä käyttäjää LauriWAM
Arvosteltu 18. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Kävimme tyttöystävän kanssa snorklaamassa. Varasimme reissun aamusta ja iltapäivällä olimmekin jo merellä. Saimme suomenkielisen oppaan mukaamme, joka oli myös meidän kanssa aina vedessä ja näytti paikkoja sekä kertoi mitä kaikkea on näkyvissä ja luvassa. Reissu oli todella hieno kokemus ja itselleni jäi paras muisto phi phi saarilta. Maksusta opas ottaa gopron mukaan ja kuvaa reissua. Suosittelen tätä jos haluaa kuvallisia muistoja päivästä. Snorklaus mestat olivat hienoja ja niissä näki paljon erilaisia kaloja. Me näimme kilpikonnan, hain, nemon, sateenkaarikaloja ym. Paikalliset pitkähäntäveneen omistajat houkuttelevat turisteja edullisilla hinnoilla snorklaamaan, mutta he tarjoavat vain käytännössä kyydin paikkoihin ja loput saat selvittää itse. Kokeneen oppaan kanssa saat reissusta paljon enemmän irti ja se on myös turvallisempaa jos jotain käy vedessä ollessa. Suosittelen erittäin lämpöisesti varaamaan snorklausreissusi täältä! 5/5

Elämyspäivä: lokakuu 2019
Kiitä käyttäjää Antti1234
PPallstar, Manager yrityksessä The Adventure Club vastasi tähän arvosteluunVastattu 20. lokakuuta 2019

Moro Antti1234,

kiitos upeasta palautteesta. Kiva, että päästiin reissuun ja että piditte palvelustamme! Kyllähän se niin on, että kuten sanoit pienellä porukalla länsimaalaisen (teidän tapauksessa suomalaisen) oppaan kanssa snorklauksesta saa paljon enemmän irti. Samalla pysytään erossa isommista muista ryhmistä tuolla merellä ja räätälöidään retket olosuhteiden mukaa. Kun tähän lisätään laadukkaat varusteet, infot paikallisista kaloista ja aluetietämys niin jengi tykkää.

Toivottavasti nähdään pian uudestaan!!

Aurinkoisin terveisin,

Tero

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja