Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Suussasulavaa”

Petris Chocolate Room
Sijalla 4/5: Jälkiruoka Porvoossa
Arvosteltu 1. elokuuta 2020

Erittäin herkullisia ja erikoisempiakin makuyhdistelmiä suklaissa...hintavahkoa käsityötä todella suositun kävelykadun varrella...ystävällinen ja nopea palvelu, suosittelen vahvasti!

Käyntipäivä: elokuu 2020
Kiitä käyttäjää SaduMaaret

Arvosteltu 31. heinäkuuta 2020

ei voi olla nautiskelematta kahvia ja ja esim. Ellen Svinhuvudin kakkua tai paikalla tehtyjä suklaita. Näitä konvehteja kannattaa ottaa mukaankin ja lisäksi myynnissä on muitakin herkkuja kuten karamellikastiketta.

Käyntipäivä: heinäkuu 2020
Kiitä käyttäjää Maari100
Arvosteltu 29. heinäkuuta 2020

Mansikka-suklaakakku. Aivan mieletön, suosittelen kahvilaa todella. Erinomaisia tee-vaihtoehtoja myös

Käyntipäivä: heinäkuu 2020
Kiitä käyttäjää KatriM87
Arvosteltu 9. helmikuuta 2020

Upeat leivonnaiset ja hyvää kahvia. Viihtyisät pöydät ihanissa vanhoissa huoneissa.kaiken kukkuraksi vielä kohtuu edullinenkin

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää Vehvilainen
Arvosteltu 10. toukokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Parhaat kakut mitä olen koskaan syönyt. kahvio sijaitsee Porvoon Vanhassakaupungissa. Suklaakonvedeissa minun makuuni vähän outoja makuyhdistelmiä.

Käyntipäivä: joulukuu 2018
Kiitä käyttäjää Ida P

Petris Chocolate Room – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Petris Chocolate Room? Jaa kokemuksesi!