Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Elämäni paras purilainen!”

Munchies Smokehouse & Bar
Sijalla 10/1 074: Ravintolat Fuengirolassa
Erinomainen kohde
Hintaluokka: 6 $ - 11 $
Arvosteltu 10. helmikuuta 2020

Tilasin mexican burgerin, jossa sisällä guacamolea, jalapenoja ja nachoja. Olen aika monta purilaista elämäni aikana syönyt, ja voin käsi sydämellä sanoa, että tämä on aika tavalla paras koskaan syömistäni hampurilaisista! Lisukkeeksi otin juustokuorrutteiset ranskalaiset, jotka nekin olivat maukkaat ja juustoa riittävästi. Palvelu erinomaista ja miljöö muutenkin kunnossa. Ehdottomasti uudelleen!

Käyntipäivä: tammikuu 2020
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää timmbe

Arvosteltu 13. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Meille suositeltiin tätä paikkaa, ja se oli maineensa arvoinen. Valitsin listalta Meat lover burgerin. Aluksi hieman pelkäsin, millainen lihamättö lautaselle ilmaantuu, mutta pelko oli turha. Burger oli tuhti, mutta sekä maultaan, kooltaan ja koostumukseltaan täydellinen. Nälkä lähti, mutta syömistä ei seurannut pöhöttynyt ähky. Paras burger, jonka olen koskaan syönyt.
Palvelu oli erinomaista. Ennen ruuan valintaa paikan omistaja kertoi laveasti eri burgereista ja auttoi valinnassa.
Tänne menen ehdottomasti uudelleen.

Käyntipäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää DrFrost1
Arvosteltu 3. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Tämä suosittu ravintola tarjosi maukkaat burgerit, sekä pihvilihaa, että kasvissyöjälle. Palvelu erittäin ystävällinen.

Käyntipäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää Ismo W
Arvosteltu 23. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Tämä jo kuuluisuutta saavuttanut ihana burgeripaikka rantakadulla. Joka kertaiseen Fuengirola käyntiin liittyvä. Tälläkin kertaa maku oli aivan huippua. Home made burgerit ovat kyllä jokaiselle kokemisen arvoisia. Suosittelemme todellakin!

Käyntipäivä: lokakuu 2019
Kiitä käyttäjää Ptahti
Arvosteltu 9. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

En ole erikoisesti hampurilaisten ystävä, mutta eilen porukat päätti mennä tänne syömään. Ensin olin sitä mieltä että syön jotain muuta, mutta onneksi tilasin kuitenkin hampurilaisen, se oli paras hampurilainen jonka olen koskaan syönyt. Edes Amerikassa ei saanut vastaavaa. Hinta laatu suhde oli ehdottomasti kohdallaan. Hampurilainen oli valtavan kokoinen. Suosittelen sellaisille ihmisille jotka eivät välttämättä normaaalisti tilaisi hampurilaista.

Käyntipäivä: syyskuu 2019
Kiitä käyttäjää Meander808471

Munchies Smokehouse & Bar – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Fuengirola, Costa del Sol

Oletko käynyt kohteessa Munchies Smokehouse & Bar? Jaa kokemuksesi!