Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (1 644)
Suodata arvosteluja
1 644 tulosta
Matkailijoiden arvio
908
507
164
44
21
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
908
507
164
44
21
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/1 644 arvostelua
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 23. maaliskuuta 2020

Vierailupäivä: helmikuu 2020
    • Nukkuminen
    • Siisteys
    • Palvelu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Llana_Sensimar, Manager yrityksessä TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. maaliskuuta 2020

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 12. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Vierailupäivä: tammikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Llana_Sensimar, Manager yrityksessä TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa vastasi tähän arvosteluunVastattu 13. helmikuuta 2020

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Vierailupäivä: syyskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Llana_Sensimar, Manager yrityksessä TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa vastasi tähän arvosteluunVastattu 24. syyskuuta 2019

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. syyskuuta 2019

Vierailupäivä: syyskuu 2019
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Llana_Sensimar, Manager yrityksessä TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa vastasi tähän arvosteluunVastattu 24. syyskuuta 2019

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 21. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Vierailupäivä: syyskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Llana_Sensimar, Manager yrityksessä TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa vastasi tähän arvosteluunVastattu 24. syyskuuta 2019

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja