Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Illallinen”
Arvostelu: West End Restaurant

West End Restaurant
Erinomainen kohde
Arvosteltu 6. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Kylmä hana olut, kylmä cocis. Pienen viivästyksen vuoksi, henkilökunta huomioi heti bonuksella. Burgerit oli isoja ja maukkaita. Lautanen oli erilainen. Ruoka valmistui nopeasti. Kiva sisistus. Siisti

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää rantapummi

Arvosteltu 6. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Ollaan käyty kaksi kertaa, toisella kerrralla burgerit ja toisella pastaa. Pasta ok, hieman mauton. Burgerit tosi hyviä ja saa kasata itse, suosittelen

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää timbbe
Arvosteltu 16. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Hyvät hampurilaiset ja kohtuulliset hinnat, hauskat nimikyltit burgereissa. Paljon eri vaihtoehtoja, tai halutessaan voi valita kaikki purilaisen osat itse.
Ainoana miinuksena pihvin liian tiukka koostumus, paksu pihvi ja kiinteäksi vaivattu vaatii jo vähän pureskelua. Maku kumminkin kohdallaan

Käyntipäivä: tammikuu 2020
Kiitä käyttäjää jum8o
Arvosteltu 7. tammikuuta 2020

Oikein maukkaat hampurilaiset ja todella ystävällinen palvelu. Oikein hyvä lounas näin lomalla. Kannattaa käydä toisenkin kerran.

Käyntipäivä: tammikuu 2020
Kiitä käyttäjää PULLISEPE
Arvosteltu 9. joulukuuta 2019

Ravintolassa sai itse koota haluamansa burgerin Paras burgeri minkä ikinä olen syönyt ja paikka oli myös todella edullinen !

Käyntipäivä: joulukuu 2019
Kiitä käyttäjää EveEufrosyne

West End Restaurant – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Playa del Inglés, Maspalomas

Oletko käynyt kohteessa West End Restaurant? Jaa kokemuksesi!