Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Sol Barbacan ja erinomainen loma”
Arvostelu: Sol Barbacan Hotel

Parhaat hinnat päivämäärille
Tulopäivä pp.kk.vvvv Lähtöpäivä pp.kk.vvvv
Hintaperuste: 1 huone, 2 aikuista
Näytä hinnat
Vertaile suosittujen matkailusivustojen parhaita hintoja
ja 8 toinen/muuta sivustoa!
Sol Barbacan Hotel
6. sijalla Playa del Inglés 134 hotellista
Erinomainen kohde
Haemeenlinna, Finland
1 arvostelu
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 kiitosta avusta
“Sol Barbacan ja erinomainen loma”
Arvosteltu 7. huhtikuuta 2016

Jos etsii paikkaa missä lapset saavat juosta vapaasti rauhassa ja turvallisesti on hyvä valinta Sol Barbacan. Rauhallinen ja erittäin siisti. Sijainti keskellä kaupunkia ja kaikki palvelut vieressä...

• Yöpyi maaliskuussa 2016, matkusti perheen kanssa
    • Sijainti
    • Huoneet
Arvostelun keräämisessä auttoi Meliá Hotels International

Hyödyllinen?
2 Kiitä käyttäjää tero2016
Barbacan_direccion, Director General yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluun, 29. huhtikuuta 2016
Haluan kiittää jaat kokemuksia Sol Barbacan meidän ja muiden Tripadvisorista käyttäjille. Olen iloinen, oli mukava luonamme ja toivottavasti nähdään takaisin tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Pedro Castro
Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvostelu

Yhteenveto arvioista
  • Sijainti
  • Huoneet
  • Siisteys
Matkailijoiden vinkkien avulla valitset oikean huoneen.   Huonevinkkejä
Päivämäärä | Arvio
6 arvostelua
4 hotelliarvostelua
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 kiitosta avusta
Arvosteltu 16. maaliskuuta 2016

Olimme 2016 maaliskuun alussa täällä, luvattiin siivous 7 kertaa viikossa.Kun siivous oli suoritettu kolme kertaa peräkkäin teimme testin hotellin johdon läsnäollessa. tulos oli todella likainen pyyhe jolla pyyhkäistiin vain muutama veto lattialta. Mistä lie saanut neljä FFFF oikea olisi 1-2. Pesuhuoneen lattialla oli lasinpalasia ilmeisesti juomalasista. viidentenä päivänä lähtivät vasta pois. Tänne ei tosiaankaan pidä tulla varsinkaan lasten kanssa. PYSYKÄÄ POISSA

Eko-ominaisuudet: Pisteet 1-10, Tälle 3, Täällä säästetään siivouksessa, ei kulutea pölyhuiskaa eikä pölyimuria ja siivousvettä säästetään todella paljon, samoin moppia ei näkynyt.
  • Yöpyi maaliskuussa 2016, matkusti kumppanin kanssa
Hyödyllinen?
9 Kiitä käyttäjää paskabarbacan
Barbacan_direccion, Director General yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluun, 23. maaliskuuta 2016
Hei paskabarbacan,

Kiitos kommenteistanne. Olen pahoillani, että tarjoamamme siivouspalvelu ei ollut odotuksienne tasolla, koska voin vakuuttaa, että se on yksi meidän ylistetyimmistä ja parhaiten arvostetuista palveluistamme. Tämän lisäksi, olen myös todella pahoillani, että otitte yhteyden henkilökuntaamme vasta lomanne viimeisinä päivinä, koska periaattemme on, että jos havaitsemme mahdollisia puutoksia tai epämukavuuksia, toimimme välittömästi ja tarjoamme konkreettisia ja täsmällisiä ratkaisuja. Tässä tapauksessa, heti kun raportoitte tyytymättömyytenne, meidän siivous henkilökuntamme, minun henkilökohtaisella ohjauksella, suoritti välittömästi huoneenne siivouksen kahteen kertaan. Ja jotta pystyisimme takaamaan täydellisen tyytyväisyytenne, henkilökuntamme toisti huoneenne siivouksen kahteen kertaan vielä seuraavanakin päivänä, suorittaen myös kuuluisan "pyyhe testin", läpäisten sen täydellisesti. tapahtuu meille ennen ja jälkeen toisen puhdistusta, se tuli ulos puhtaana. Haluan huomauttaa, että kukaan hotellin suunta oli läsnä omassa huoneessa, kun ilmoittavat tehnyt oma pyyhe testi.
Olen pahoillani että mielikuvanne hotellistamme on pettynyt, mutta toivon vilpittömästi että saan toivottaa teidät uudelleen tervetulleeksi ja että annatte meille uuden mahdollisuuden näyttää palvelumme huippu laadun.
Parhain terveisin,
Pedro Castro
Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Saatat pitää myös näistä hotelleista…
Harkitse myös näitä majoitusvaihtoehtoja kohtessa Playa del Inglés tai sen lähellä
0.8 km:n päässä
Bungalows Club Maspalomas
Sijalla 16/216 kohteessa Maspalomas
628 arvostelua
Näytä hinnat

Oletko käynyt kohteessa Sol Barbacan Hotel? Jaa kokemuksesi!

Lisätietoja hotellista Sol Barbacan Hotel

Yritys: Sol Barbacan Hotel
Osoite: Avenida Tirajana 27, 35100 Playa del Inglés, Maspalomas, Gran Canaria, Espanja
Puhelinnumero:
Sijainti: Espanja > Kanariansaaret > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Inglés
Palvelut:
Baari/lounge Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi) Maksuton pysäköinti Puuhaa lapsille (sopii lapsiperheille) Keittokomero Ravintola Sviitit Uima-allas Pääsy pyörätuolilla
Hotellin tyyli:
3. perhehotelli Playa del Inglésissä
5. luksushotelli Playa del Inglésissä
8. romanttinen hotelli Playa del Inglésissä
Hintahaitari (yöltä): 88 € - 213 €
Hotelliluokitus:4 tähden — Sol Barbacan Hotel 4*
Huonemäärä: 150
Varausvaihtoehdot:
TripAdvisor ja Booking.com, Melia, Hotels.com, Priceline, TripOnline SA, Traveltool, S.L.U. ja Evoline ltd toimivat yhteistyössä, joten voit tehdä varauksesi kohteessa Sol Barbacan Hotel luottavaisin mielin. Autamme kuukausittain miljoonia matkailijoita löytämään sopivan hotellin loma- tai liikematkalle, koskaan parhaita alennuksia ja erikoistarjouksia unohtamatta.
Tunnetaan myös nimellä:
Hotel Sol Barbacan
Sol Melia Playa Del Ingles
Sol Barbacan

Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?