Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Sol Barbacan Hotel
Jos pidät tästä hotellista, saatat olla kiinnostunut myös seuraavista:
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Inglés)
117 $
108 $
Hotels.com
  • Ravintola
Hotel Servatur Waikiki(Playa del Inglés)
131 $
127 $
Hotels.com
329 $
295 $
164 $
159 $
  • Uima-allas
Bohemia Suites & Spa(Playa del Inglés)
352 $
  • Maksuton Wi-Fi
  • Maksuton pysäköinti
AxelBeach Maspalomas(Playa del Inglés)
157 $
  • Maksuton Wi-Fi
  • Uima-allas
Las Gondolas Apartments(Playa del Inglés)(Loistava hinta-laatusuhde!)
98 $
  • Rannalla
Hotel Riu Don Miguel(Playa del Inglés)
143 $
138 $
  • Uima-allas
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Inglés)
252 $
Suodatinkaikki kielet
Päivitetään luetteloa...
813/1 066 arvostelua
Arvosteltu 16. maaliskuuta 2016

Olimme 2016 maaliskuun alussa täällä, luvattiin siivous 7 kertaa viikossa.Kun siivous oli suoritettu kolme kertaa peräkkäin teimme testin hotellin johdon läsnäollessa. tulos oli todella likainen pyyhe jolla pyyhkäistiin vain muutama veto lattialta. Mistä lie saanut neljä FFFF oikea olisi 1-2. Pesuhuoneen lattialla oli lasinpalasia ilmeisesti juomalasista. viidentenä päivänä lähtivät vasta pois. Tänne ei tosiaankaan pidä tulla varsinkaan lasten kanssa. PYSYKÄÄ POISSA

• Yöpyi: maaliskuussa 2016, matkusti puolison kanssa
    • Nukkuminen
    • Siisteys
10  Kiitä käyttäjää paskabarbacan
Barbacan_direccion, Director General yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. maaliskuuta 2016

Hei paskabarbacan,

Kiitos kommenteistanne. Olen pahoillani, että tarjoamamme siivouspalvelu ei ollut odotuksienne tasolla, koska voin vakuuttaa, että se on yksi meidän ylistetyimmistä ja parhaiten arvostetuista palveluistamme. Tämän lisäksi, olen myös todella pahoillani, että otitte yhteyden henkilökuntaamme vasta lomanne viimeisinä päivinä, koska periaattemme on, että jos havaitsemme mahdollisia puutoksia tai epämukavuuksia, toimimme välittömästi ja tarjoamme konkreettisia ja täsmällisiä ratkaisuja. Tässä tapauksessa, heti kun raportoitte tyytymättömyytenne, meidän siivous henkilökuntamme, minun henkilökohtaisella ohjauksella, suoritti välittömästi huoneenne siivouksen kahteen kertaan. Ja jotta pystyisimme takaamaan täydellisen tyytyväisyytenne, henkilökuntamme toisti huoneenne siivouksen kahteen kertaan vielä seuraavanakin päivänä, suorittaen myös kuuluisan "pyyhe testin", läpäisten sen täydellisesti. tapahtuu meille ennen ja jälkeen toisen puhdistusta, se tuli ulos puhtaana. Haluan huomauttaa, että kukaan hotellin suunta oli läsnä omassa huoneessa, kun ilmoittavat tehnyt oma pyyhe testi.
Olen pahoillani että mielikuvanne hotellistamme on pettynyt, mutta toivon vilpittömästi että saan toivottaa teidät uudelleen tervetulleeksi ja että annatte meille uuden mahdollisuuden näyttää palvelumme huippu laadun.
Parhain terveisin,
Pedro Castro

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 1 viikko sitten matkapuhelimen kautta

Yöpyi: maaliskuussa 2018, matkusti perheen kanssa
Barbacan_direccion, General Manager yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu eilen

Arvosteltu 1 viikko sitten matkapuhelimen kautta

Arvosteltu 2 viikkoa sitten

Yöpyi: huhtikuussa 2018, matkusti perheen kanssa
Barbacan_direccion, General Manager yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 1 viikko sitten

Arvosteltu 2 viikkoa sitten matkapuhelimen kautta

Näytä lisää arvosteluja