Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Sol Barbacan Hotel
Lähistöllä olevia hotelleja
AxelBeach Maspalomas(Playa del Inglés)
81 $
195 $
185 $
  • Uima-allas
Seaside Sandy Beach(Playa del Inglés)
195 $
162 $
134 $
Barcelo.com
  • Sisältää aamiaisen
  • Uima-allas
Bohemia Suites & Spa(Playa del Inglés)
285 $
Expedia.com
  • Maksuton pysäköinti
Hotel Caserio(Playa del Inglés)
167 $
182 $
164 $
Hotels.com
  • Maksuton pysäköinti
Las Gondolas Apartments(Playa del Inglés)
94 $
  • Rannalla
Apartamentos Las Orquideas(Playa del Inglés)
59 $
Priceline
  • Uima-allas
Apartamentos Dorotea(Playa del Inglés)
605 $
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
712/1 082 arvostelua
Arvosteltu 7. huhtikuuta 2016

Jos etsii paikkaa missä lapset saavat juosta vapaasti rauhassa ja turvallisesti on hyvä valinta Sol Barbacan. Rauhallinen ja erittäin siisti. Sijainti keskellä kaupunkia ja kaikki palvelut vieressä...

• Yöpyi: maaliskuu 2016, matkusti perheen kanssa
    • Sijainti
    • Huoneet
Arvostelun keräämisessä auttoi Meliá Hotels International
2  Kiitä käyttäjää tero2016
Barbacan_direccion, Director General yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. huhtikuuta 2016

Haluan kiittää jaat kokemuksia Sol Barbacan meidän ja muiden Tripadvisorista käyttäjille. Olen iloinen, oli mukava luonamme ja toivottavasti nähdään takaisin tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Pedro Castro

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 16. maaliskuuta 2016

Olimme 2016 maaliskuun alussa täällä, luvattiin siivous 7 kertaa viikossa.Kun siivous oli suoritettu kolme kertaa peräkkäin teimme testin hotellin johdon läsnäollessa. tulos oli todella likainen pyyhe jolla pyyhkäistiin vain muutama veto lattialta. Mistä lie saanut neljä FFFF oikea olisi 1-2. Pesuhuoneen lattialla oli lasinpalasia ilmeisesti juomalasista. viidentenä päivänä lähtivät vasta pois. Tänne ei tosiaankaan pidä tulla varsinkaan lasten kanssa. PYSYKÄÄ POISSA

• Yöpyi: maaliskuu 2016, matkusti puolison kanssa
10  Kiitä käyttäjää paskabarbacan
Barbacan_direccion, Director General yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. maaliskuuta 2016

Hei paskabarbacan,

Kiitos kommenteistanne. Olen pahoillani, että tarjoamamme siivouspalvelu ei ollut odotuksienne tasolla, koska voin vakuuttaa, että se on yksi meidän ylistetyimmistä ja parhaiten arvostetuista palveluistamme. Tämän lisäksi, olen myös todella pahoillani, että otitte yhteyden henkilökuntaamme vasta lomanne viimeisinä päivinä, koska periaattemme on, että jos havaitsemme mahdollisia puutoksia tai epämukavuuksia, toimimme välittömästi ja tarjoamme konkreettisia ja täsmällisiä ratkaisuja. Tässä tapauksessa, heti kun raportoitte tyytymättömyytenne, meidän siivous henkilökuntamme, minun henkilökohtaisella ohjauksella, suoritti välittömästi huoneenne siivouksen kahteen kertaan. Ja jotta pystyisimme takaamaan täydellisen tyytyväisyytenne, henkilökuntamme toisti huoneenne siivouksen kahteen kertaan vielä seuraavanakin päivänä, suorittaen myös kuuluisan "pyyhe testin", läpäisten sen täydellisesti. tapahtuu meille ennen ja jälkeen toisen puhdistusta, se tuli ulos puhtaana. Haluan huomauttaa, että kukaan hotellin suunta oli läsnä omassa huoneessa, kun ilmoittavat tehnyt oma pyyhe testi.
Olen pahoillani että mielikuvanne hotellistamme on pettynyt, mutta toivon vilpittömästi että saan toivottaa teidät uudelleen tervetulleeksi ja että annatte meille uuden mahdollisuuden näyttää palvelumme huippu laadun.
Parhain terveisin,
Pedro Castro

Arvosteltu 4 päivää sitten matkapuhelimen kautta

Yöpyi: toukokuu 2018, matkusti puolison kanssa
Arvosteltu 2 viikkoa sitten
Google-käännös

Huonevinkki: We have stayed in the bungalows on two occasions and they are great.
  • Yöpyi: huhtikuu 2018, matkusti perheen kanssa
    • Sijainti
    • Huoneet
Arvostelun keräämisessä auttoi Meliá Hotels International
Arvosteltu 3 viikkoa sitten
Google-käännös

Huonevinkki: Rooms at the rear quieter especially if you have chidren
Yöpyi: huhtikuu 2018, matkusti perheen kanssa
Barbacan_direccion, General Manager yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 2 päivää sitten

Näytä lisää arvosteluja