Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Bungalow”
Arvostelu: Sol Barbacan Hotel

Parhaat hinnat päivämäärille
Tulopäivä pp.kk.vvvv Lähtöpäivä pp.kk.vvvv
Hintaperuste: 1 huone, 2 aikuista
Näytä hinnat
Vertaile suosittujen matkailusivustojen parhaita hintoja
ja 8 toinen/muuta sivustoa!
Sol Barbacan Hotel
5. sijalla Playa del Inglés 134 hotellista
Erinomainen kohde
Arvosteltu 1. marraskuuta 2016

Vuosi sitten olimme tässä hotellissa, bungalowissa. Paras hotelli, missä olemme koskaan olleet. Siisti, rauhallinen, tasokas hotelli. Sijaitsee keskeisellä paikalla. Meidän bungalow oli aivan altaiden vieressä, joten sekin oli iso plussa. Katolla ihka omat auringonottotilat. Suosittelemme kympin edestä :)

• Yöpyi: joulukuussa 2015, matkusti perheen kanssa
1  Kiitä käyttäjää Mantamaaria
Barbacan_direccion, Director General yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 4. tammikuuta 2017

Hyvä Mantamaaria,
Tyytyväisyys on asiakkaiden tärkein prioriteetti, ja siksi haluan kiittää jaat kokemuksia Tripadvisorista. Toivon, että vierailet Sol Barbacan uudelleen tulevaisuudessa!
Ystävällisin terveisin,
Pedro Castro

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvostelu
Arvostelut (982)

Arvosteltu 7. huhtikuuta 2016

Jos etsii paikkaa missä lapset saavat juosta vapaasti rauhassa ja turvallisesti on hyvä valinta Sol Barbacan. Rauhallinen ja erittäin siisti. Sijainti keskellä kaupunkia ja kaikki palvelut vieressä...

• Yöpyi: maaliskuussa 2016, matkusti perheen kanssa
    • Sijainti
Arvostelun keräämisessä auttoi Meliá Hotels International
2  Kiitä käyttäjää tero2016
Barbacan_direccion, Director General yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. huhtikuuta 2016

Haluan kiittää jaat kokemuksia Sol Barbacan meidän ja muiden Tripadvisorista käyttäjille. Olen iloinen, oli mukava luonamme ja toivottavasti nähdään takaisin tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Pedro Castro

Arvosteltu 16. maaliskuuta 2016

Olimme 2016 maaliskuun alussa täällä, luvattiin siivous 7 kertaa viikossa.Kun siivous oli suoritettu kolme kertaa peräkkäin teimme testin hotellin johdon läsnäollessa. tulos oli todella likainen pyyhe jolla pyyhkäistiin vain muutama veto lattialta. Mistä lie saanut neljä FFFF oikea olisi 1-2. Pesuhuoneen lattialla oli lasinpalasia ilmeisesti juomalasista. viidentenä päivänä lähtivät vasta pois. Tänne ei tosiaankaan pidä tulla varsinkaan lasten kanssa. PYSYKÄÄ POISSA

• Yöpyi: maaliskuussa 2016, matkusti puolison kanssa
10  Kiitä käyttäjää paskabarbacan
Barbacan_direccion, Director General yrityksessä Sol Barbacan Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. maaliskuuta 2016

Hei paskabarbacan,

Kiitos kommenteistanne. Olen pahoillani, että tarjoamamme siivouspalvelu ei ollut odotuksienne tasolla, koska voin vakuuttaa, että se on yksi meidän ylistetyimmistä ja parhaiten arvostetuista palveluistamme. Tämän lisäksi, olen myös todella pahoillani, että otitte yhteyden henkilökuntaamme vasta lomanne viimeisinä päivinä, koska periaattemme on, että jos havaitsemme mahdollisia puutoksia tai epämukavuuksia, toimimme välittömästi ja tarjoamme konkreettisia ja täsmällisiä ratkaisuja. Tässä tapauksessa, heti kun raportoitte tyytymättömyytenne, meidän siivous henkilökuntamme, minun henkilökohtaisella ohjauksella, suoritti välittömästi huoneenne siivouksen kahteen kertaan. Ja jotta pystyisimme takaamaan täydellisen tyytyväisyytenne, henkilökuntamme toisti huoneenne siivouksen kahteen kertaan vielä seuraavanakin päivänä, suorittaen myös kuuluisan "pyyhe testin", läpäisten sen täydellisesti. tapahtuu meille ennen ja jälkeen toisen puhdistusta, se tuli ulos puhtaana. Haluan huomauttaa, että kukaan hotellin suunta oli läsnä omassa huoneessa, kun ilmoittavat tehnyt oma pyyhe testi.
Olen pahoillani että mielikuvanne hotellistamme on pettynyt, mutta toivon vilpittömästi että saan toivottaa teidät uudelleen tervetulleeksi ja että annatte meille uuden mahdollisuuden näyttää palvelumme huippu laadun.
Parhain terveisin,
Pedro Castro

Arvosteltu eilen
Google-käännös

Huonevinkki: We have always asked for a high room on the fifth floor, however the past couple of visits we have b...
Katso lisää huonevinkkejä

Huonevinkki: All rooms are good -
Katso lisää huonevinkkejä
  • Yöpyi: lokakuussa 2017, matkusti perheen kanssa
1  Kiitä käyttäjää Lars_Krull
Saatat pitää myös näistä hotelleista…
Matkailijat tarkastelivat myös näitä Playa del Inglésin hotelleja
HD Parque Cristobal Gran Canaria
Sijalla 27/134 kohteessa Playa del Inglés
1 761 arvostelua
Näytä hinnat

Oletko käynyt kohteessa Sol Barbacan Hotel? Jaa kokemuksesi!

Lisätietoja hotellista Sol Barbacan Hotel

Osoite: Avenida Tirajana 27, 35100 Playa del Inglés, Maspalomas, Gran Canaria, Espanja
Puhelinnumero:
Sijainti: Espanja > Kanariansaaret > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Inglés
Palvelut:
Baari/lounge Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi) Maksuton pysäköinti Puuhaa lapsille (sopii lapsiperheille) Keittokomero Ravintola Sviitit Uima-allas Pääsy pyörätuolilla
Hotellin tyyli:
3. perhehotelli Playa del Inglésissä
4. luksushotelli Playa del Inglésissä
8. romanttinen hotelli Playa del Inglésissä
Hintaluokka: 99 € - 251 € (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Hotelliluokitus:4 tähden — Sol Barbacan Hotel 4*
Huonemäärä: 150
Varausvaihtoehdot:
TripAdvisor ja Booking.com, Hotels.com, Melia, Expedia, Evoline ltd, TripOnline SA ja 5viajes2012 S.L. toimivat yhteistyössä, joten voit tehdä varauksesi kohteessa Sol Barbacan Hotel luottavaisin mielin. Autamme kuukausittain miljoonia matkailijoita löytämään sopivan hotellin loma- tai liikematkalle, koskaan parhaita alennuksia ja erikoistarjouksia unohtamatta.
Tunnetaan myös nimellä:
Hotel Sol Barbacan
Sol Melia Playa Del Ingles
Sol Barbacan

Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?