Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Hyvä ruoka”
Arvostelu: Rikala Bar & Grill

Rikala Bar & Grill
Sijalla 9/33: Ravintolat Salossa
Arvosteltu 2. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Maksapihvit olivat loistavia, palvelu erittäin hyvää, sisustus mukava, maisema kiva. Annos oli suuri ja kauniisti esillä.

Käyntipäivä: elokuu 2020
Kiitä käyttäjää TeaL169

Arvosteltu 25. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Syötiin burgeri ja siika annokset, molemmat todella maukkaita. Burgerissa sopivasti majoneesia, yksi parhaista burgereista mitä olen syönyt. Myös siika annoksessa oli maukas soosi ja hieman erikoisempi parsarisotto lisukkeena erittäin maukas. Sopivan isot annokset, täyteen tuli. Ystävällinen tarjoilu ja viihtyisä ja rauhallinen miljöö.

Kiitä käyttäjää Juha J
Arvosteltu 24. heinäkuuta 2020

Meitä palvellut tarjoilija oli erittäin ammattitaitoinen ja tilaamamme lampaankare ja kuha olivat erittäin maistuvia annoksia. 5/5.

Kiitä käyttäjää Ellujokinen
Arvosteltu 8. heinäkuuta 2020

Miellyttävä miljöö. Koronarajoitukset huomioitu hyvin. Saatiin parhaat etanat ikinä. Lampaankare oli täydellistä ja kuha oli ammattitaidolla valmistettu. Ystävällinen ja ripeä palvelu. Suosittelen!

• Ruoka
Kiitä käyttäjää helsinki886
Arvosteltu 26. kesäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Salossa uusitussa Rikala Baarissa.Tykkäsin uudesta ilmeestä.Skandinaavinen.Palvelu joustavaa ja ystävällistä.Valitsin paneroidun broilerin.Rakastan paneroituja ruokis ja tässä annoksessa ei ollut perunaa, mikä iso plussa.Ei tarvitse itse aina pyytää muuttamaan kasviksiin.
Ystäväni tilasi pizzan.Molemmat olimme tyytyväisiä makuun, ulkonäköön ja ruoka tuli nopeasti vaikka paikassa oli paljon ruokailijoita.Kala olisi carmaan ollut myös hyvä vaihtoehto mutta menemme huonenna saaristoon veneilemään, joten kalaa tulee syötyä.Suosittelen.Hyvä lista.Valikoimaa riittää ja annoskoot eivät ole yli ylisuuria, joten jälkiruokaankin saattaa olla tilaa.

Käyntipäivä: kesäkuu 2020
Kiitä käyttäjää Mirkku61

Rikala Bar & Grill – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Salo, Southwest Finland
Salo, Southwest Finland

Oletko käynyt kohteessa Rikala Bar & Grill? Jaa kokemuksesi!