Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Anthony Quinn Bay
Faliráki: näe ja koe – sijalla 4/11
Arvostelujen tärkeimmät
Hieno paikka 💚🇬🇷

Kokemuksen arvoinen paikka. Nätti ranta ja kirkas vesi. Falirakista taksilla maksoi matka noin 7... lue lisää

Arvosteltu 2 viikkoa sitten
heidtak
Jyväskylä, Suomi
matkapuhelimen kautta
Ajelu vuokra-autolla

Mitä mahtavin maisema avautui automatkallamme jonka aikana kiertelimme myös... lue lisää

Arvosteltu 23. lokakuuta 2018

Suodatin
Päivitetään luetteloa...
1318/5 580 arvostelua
Arvosteltu 16. toukokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Aivan ihana pieni lahti :) Jos beach olisi hiekkaa, tänne voisi periä pääsymaksun! Vesi oli kirkasta, rannalla tyyntä ja melko rauhallistakin. Suosittelen! Suosittelen myös uimakenkiä tai ainakin Crockseja mukaan, sillä pienet kivet ovat aavistuksen epämukavia herkkäjalkaiselle.

Elämyspäivä: toukokuu 2018
1  Kiitä käyttäjää 765anninan
Arvosteltu 14. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Kävimme perheen ( 9 ja 15 -v. lapset) kanssa snorklaamassa, uimassa ja polkuveneilemässä. Upea paikka siihen tarkoitukseen. Vesi kirkasta ja ihanan turkoosia.
Polkuvene 20€/tunti. Falirakista pääsi näppärästi taksilla, maksoi 8 €. Rannalla taverna ja suihku.

Elämyspäivä: lokakuu 2017
Kiitä käyttäjää Passport692167
Arvosteltu 27. heinäkuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Oikein hieno paikka uida ja sukellella kirkkaassa vedessä. Itse kävimme täällä scootteri retkellä, mutta monet veneretket pysähtyvät täällä myös.

Elämyspäivä: heinäkuu 2017
Kiitä käyttäjää PekkaY19
Arvosteltu 15. heinäkuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Autolla saarta kiertellessä törmättiin ja seuraavana päivänä uudestaan :)
Snorkkelit mukaan härmässä ei ole tälläsiä vesiä ;)

Elämyspäivä: kesäkuu 2017
Kiitä käyttäjää Tapio R
Arvosteltu 25. lokakuuta 2016

Aivan uskomattomat maisemat ja kaunis poukama. Ehdottomasti käymisen arvoinen paikka. Kuitenkin hieman pettymys, sillä pieni ravintola, aurinkotuolit yms. vaikuttivat todella kuluneilta. Toki olimme turistikauden loppupuolella, mutta en usko että paikka sen upeampi alkukaudestakaan on. Lisäksi yksi aurinkotuoli maksoi 5€, vaikka tuolit olivat todella kuluneet. En tulisi tänne viettämään rantapäivää. Itse poukaman toisella puolen oli paremmin pidetty ranta sekä ravintola. Eli ehkä kannattaa sinne puolen mielummin suunnata. Vesi upean kirkasta ja kauniit jylhät maisemat. Tulimme itse omalla autolla ja löytää helposti perille.

Elämyspäivä: lokakuu 2016
2  Kiitä käyttäjää Solja N