Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Pitopöytää ei ollutkaan”
Arvostelu: Bomba Ravintola

Bomba Ravintola
Sijalla 6/6: Ravintolat Nurmeksessa
Arvosteltu 3. syyskuuta 2020

Katsoimme nettisivuilta että viikonloppuisin on karjalainen pitopöytä. Lauantaina 27.8. ei tarjolla ollut kun kahvilapahvelut ja muutenkin näytti hiljaiselta. Kesäsesongin luulisi jatkuvan elokuun loppuun.

Käyntipäivä: elokuu 2020
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää Lauri J

Arvosteltu 29. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Osuttiin Bomba talolle lauantai-iltana ja satuttiin pääsemään vielä syömään Bomban lauantai-illan seisovasta pöydästä. Oli hyvä perinteinen karjalainen ruokapöytä

Käyntipäivä: heinäkuu 2020
Kiitä käyttäjää karipekkap
Arvosteltu 29. heinäkuuta 2020

Syötiin noutopöydästä ja oli tosi hyvää niin salaatit ja muut alkuruuat kuten myös perunat, muikut ja possunposki. Myös jäkiruoka maistui erittäin hyvin. Hintalaatusuhde kohillaan, koska paljon oli kesäpöydässä esim. kallista kalaa. Kaikin puolin oli oikein hyvä ja monipuolinen kesäpöytä. Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu kruunasi kokemuksen. Suosittelen.

Käyntipäivä: heinäkuu 2020
Kiitä käyttäjää MatkaajaNinsku
Arvosteltu 5. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Silloin kun täällä on jokin tapahtuma, bändi tai mm. Drive in rock on mahtava meno ja hyvät puitteet rokata.

Käyntipäivä: elokuu 2019
1  Kiitä käyttäjää MEKU R
Arvosteltu 20. elokuuta 2019

Olimme vuorokauden lomalla kylpylässä ja valitsimme tämän ruokailupaikaksi. Mielikuva ja oletus oli, että täällä saa yhtä hyvää karjalaista ruokaa kuin aikoinaan, mutta pettymys oli suuri. Alkupala- ja salaattipöydän tarjoilut vaatimattomia ja suoraan kaupasta. Pahin moka oli mielestämme, että karjalanpiirakat olivat tehdastekoisia konepiirakoita, jotka olivat myös kylmiä. Karjalanpaisti mautonta miehen mukaan ja itse söin todella kuivaa ja mautonta kalaa venäläisittäin. Ei selvinnyt mitä tuo venäläisyys tarkoittaa ruuassa. Ainut maistuva asia oli tavallinen mustikkarahka ja porkkanapiirakka. Koska piirakkaa oli vähän, niin otimme jo alussa itsellemme palaset ettei jäädä ilman, viisaasti ajateltu! Paikalla oli vain yksi tarjoilija, joka tiuskaisi meille, että hänellä on kiire, kun itse raivasimme paikan ikkunapöydästä. Myöskään ei toivotettu tervetulleeksi, kun maksoimme ruuan. Koska ruokailimme myöhemmin, niin tarjoilija aloitti pöytien raivauksen ja siivouksen meidän ruokailijoiden ollessa paikalla työnnellen siivouskärriä ja likavesiastiaa jättäen sen välillä meidän lähelle. Tämä ei ainakaan tunnelmaa kohottanut vaan latisti entisestään huonon ruuan lisäksi. Jos ei varaa kunnolliseen, maukkaaseen ja itse tehtyyn ruokaan noutopöydässä sekä hyvään palveluun, niin suosittelemme mielummin ettei lounaspöytää laiteta tarjolle ollenkaan. Tämä on erittäin huonoa mainosta Bomballe, joka on ollut aikoinaan kuuluisa hyvästä ruuasta.

Käyntipäivä: elokuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää Ullmar2

Bomba Ravintola – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Nurmes, Pohjois-Karjala
Nurmes, Pohjois-Karjala

Oletko käynyt kohteessa Bomba Ravintola? Jaa kokemuksesi!