Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (381)
Suodata arvosteluja
381 tulosta
Matkailijoiden arvio
187
150
22
17
5
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
187
150
22
17
5
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
914/381 arvostelua
Arvosteltu 8. maaliskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Tästä arvostelusta kaksi pistettä ainoastaan hienoista maisemista, suorastaan upeat!
Puoli tuntia odoteltiin näköalapaikalla ja odoteltiin että kahvila avautuu. Kun sitten viimein avautui, oli niin töykeää kohtelua miespuoliselta työntekijältä että lähdettiin pois syömättä lättykahveja. Tosi harmi :(

Yöpyi: maaliskuu 2018, matkusti perheen kanssa
2  Kiitä käyttäjää TerhiV89
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Meeri_GoLevi, Marketing Coordinator yrityksessä Hotel Levi Panorama vastasi tähän arvosteluunVastattu 15. maaliskuuta 2018

Hei Terhi V,

Kiitos arvostelustasi. Olen todella pahoillani, että kokemuksenne oli huono. Selvitämme asiaa sisäisesti, sillä tavoitteenamme on aina tarjota mahdollisimman hyvä ja laadukas palvelukokonaisuus. Pahoittelen suuresti, että tässä emme nyt onnistuneet. Olemme saaneet aiemmin todella positiivista palautetta Laavusta ja sen henkilökunnasta, joten siksi selvitämme perinpohjaisesti, miksi tällainen huono kokemus on kohdallenne sattunut.

Laavu on ollut nyt talvikaudella avoinna klo 12-18, toki välillä työntekijämme joutuu käymään esimerkiksi hakemassa lisää tavaraa, jos jokin tuote tai vaikkapa lättytaikina yllättäen loppuu, ja silloin hän joutuu hetkeksi sulkemaan kahvilan.

Toivottavasti annatte Café Panorama Laavulle vielä uuden mahdollisuuden vakuuttaa teidät hyvästä palvelusta ja herkullisista lättykahveista.

Ystävällisin terveisin,
Meeri / GoLevi Sales

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 12. tammikuuta 2018

Pientä purtavaa etsiessä.
Lohihampurilainen , Kasvishampurilainen ja Vuohenjuustosalaatti.
Kaikki hyviä mutta ei ihan kiitettäviä.
Pientä asettelua annokseen niin saataisiin näyttävyyttä ilman kuluja.

Kaikkein parasta, Espoosta kotoisin oleva tarjoilija, nuorinainen aivan huippu asiakas palvelia . Rento iloinen ei liikaa päällekäyvä vaan oikein mukava ja tuntui että hän todella piti työstää ja halusi että asiakkaille jää hyvämieli. Kiitos.

  • Yöpyi: tammikuu 2018, matkusti puolison kanssa
    • Sijainti
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää matkatane
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Meeri_GoLevi, Markkinointikoordinaattori yrityksessä Hotel Levi Panorama vastasi tähän arvosteluunVastattu 15. tammikuuta 2018

Hei matkatane,

Kiitos paljon arvostelustasi. Mukava kuulla, että vierailunne ravintolassa oli miellyttävä. Välitän palautteenne asettelusta ravintolallemme. Hienoa kuulla, että asiakaspalvelu oli mielestäni ensiluokkaista.

Tervetuloa uudelleenkin!

Ystävällisin terveisin,
Meeri / GoLevi Sales

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 9. joulukuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Emme majoittuneet hotellissa, mutta saimme tuttavalta suosituksen käydä siellä aamiaisella.

Aamiainen loppui klo 10, ja saavuimme aamiaiselle vähän yhdeksän jälkeen. Syöjiä oli lisäksemme ehkä kaksi pöydällistä, joten aamiaisella ei ollut minkäänlaista ruuhkaa. Silti osa ruuista oli melkein tai kokonaan loppu saapuessamme, ja esim. juustot olivat kuivia, eikä muidenkaan tarjolla olevien ruokien yleisilme ollut siisteimmästä päästä. Ruokavalikoima oli muutenkin yllättävän suppea, lukuunottamatta lohta.

Salissa ei ollut henkilökuntaa saapuessamme. Tarjoilijaa odottelimme tovin, ja mainitsimme hänelle ruuan loppumisesta. Tarjoilija ei kuitenkaan reagoinut oikein mitenkään asiaan, vaan meni siivoamaan pöytiä. Jonkun ajan päästä hän katsoi lämpimiä ruokia, joista osa oli jo kokonaan loppu, ja jatkoi pöytien siivoamista. Söimme sen minkä pystyimme, ja harmittelimme että olimme tulleet juuri tuonne lyhyen lomareissumme aikana.

Ruokailun jälkeen sanoin respaan että olisi toivottavaa että ruoka-astioita täytettäisiin, koska maksoimme täyden hinnan, ja meidän jälkeenkin tuli sinne porukkaa syömään. Respan työntekijä vastasi että tottakai pitää olla loppuun asti ruokia, ja että hän tulee mukaan, ja sulki yllätyksekseni tiskin ja lähti kävelemään perässäni aamiaissaliin. Hän sanoi matkalla että minun tulisi sanoa niistä ruuista tarjoilijalle, koska hänen ulkopuolisena on hankala tietää asiasta. Lause oli sangen outo siksi etten ollut pyytänyt häntä tulemaan mukaani; en kaivannut mitään kohtausta, enkä arvannut että hän tekisi asiasta numeron meidän läsnäollessamme. Vastasin ettei minulla ole enää tarvetta sanoa tarjoilijalle mitään sen jälkeen kun kerran jo sanoimme, koska olimme jo syöneet ja lähdössä. Halusin vain antaa palautteen että jatkossa homma toimisi. Hän tuli ruokasaliin kun menin hakemaan tavaroitamme, ja sinä aikana munakokkeli oli täydennetty. "Onhan täällä munakokkelia!" totesi respa kovaan ääneen, ja ilmeisesti tämä riitti hänen mielestään paikkaamaan kaikki loppuneet ruuat aamiaisella. Sitten respa sanoi tarjoilijalle palautteestani, johon tämä totesi että "hetki siinä menee kun niitä täydennetään". Kello oli nyt kymmentä vaille sulkemisajan, joten se hetki oli kestänyt yli puoli tuntia. Asia oli heidän mielestään tällä heidän keskenäisellä juttelulla selvitelty, sillä kumpikaan ei sanonut meille sanaakaan.

Ehdottaisin skarppaamista sekä aamiaisen laadussa että asiakaspalvelussa. Ei ole ok että tiettynä aikavälinä kaikkea ruokaa ei ole, vaan sitä on odotettava puoli tuntia. Osaa ruuista ei tuotu lainkaan lisää. Syömään tuli myös hotellin asiakkaita meidän jälkeemme, ja jos ruoka on laskettu niin tarkkaan asukkaita kohden että ne ovat valmiiksi loppu melkein tuntia ennen sulkemista, niin siitä olisi voinut meille sanoa siinä vaiheessa kun maksoimme ruuista. Sekä tarjoilijan että respan käytös hämmästytti koko seuruettamme. Kummaltakin puuttui sekä tilannetaju että käytöstavat asiakkaiden edessä. Kumpikaan ei pahoitellut huonoa aamiaista millään tavalla, ja respan työntekijä ei enää palannut tiskille sen aikana kun olimme hotellin aulassa lähtöä tekemässä, jotta hänelle olisi voinut enää mitään palautetta antaa. Vaikka mitäpä se olisi auttanut.
Miinusta asiakaspalvelun lisäksi myös ruokalautasista jotka oli huonosti puhdistettu. En voi suositella aamiaista tai hotellin asiakaspalvelun tasoa kenellekkään.

Yöpyi: marraskuu 2017, matkusti perheen kanssa
1  Kiitä käyttäjää Navigate740697
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Meeri_GoLevi, Marketing Coordinator yrityksessä Hotel Levi Panorama vastasi tähän arvosteluunVastattu 14. joulukuuta 2017

Hei,

Suuri kiitos arvokkaasta palautteestasi. Olen erittäin pahoillani, että vierailunne aamiaisellamme on ollut näin huono kokemus. Selvästikään emme ole kyenneet kyseisenä päivänä pitämään yllä normaalia laatutasoamme. On selvää, että ruokaa pitää olla tarjolla koko aamiaisen ajan kaikille asiakkaillemme. Tietysti toisinaan yksittäiset ruoat tai ruoka-aineet saattavat loppua kesken, mutta pyrimme aina täyttämään tarjoiluastiat mahdollisimman pian, tarvittaessa korvaavilla tuotteilla. Nyt kuulostaa siltä, että tässä ei ole onnistuttu.

Selvitämme parhaillaan, mikä on mennyt vierailusi aikana pieleen, mutta mielelläni kuulisin vielä tarkemmin esimerkiksi päivämäärän, jolloin olette meillä vierailleet. Tarjoamme teille mielellämme myös hyvityksen tapahtuneesta. Hyvitystä varten voitte olla yhteydessä myyntipalveluumme osoitteeseen sales @golevi.fi (poista väli) tai 040 456 2059. Toivottavasti voimme neuvotella hyvityksestä ja saamme toisen mahdollisuuden näyttää, että normaalisti aamiaisemme on laadukas ja vierailun arvoinen.

Ystävällisin terveisin,
Meeri / GoLevi Sales

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 22. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Saatiin edulline majoitus. Hotelli ja huoneet isot ja siistit. Rauhallinen. Sijaitsee rinteessä joten hienot näköalat tuntureille ja/tai Levin kylälle. Sijaitsee gondoli tai automatkan päässä Levi-keskuksesta. Suksilla suoraan rinteeseen tai patikkapoluille.

Yöpyi: syyskuu 2017, matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää rputila
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Meeri_GoLevi, Marketing Coordinator yrityksessä Hotel Levi Panorama vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. lokakuuta 2017

Hei rputila,

Kiitos arvostelustasi! Ihana kuulla, että hotellimme sijainti ja huoneet olivat teille mieleen.

Tervetuloa uudemmankin kerran vieraaksemme!

Ystävällisin terveisin,
Meeri / GoLevi Sales

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 18. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Erittäin siisti ja tyylikäs hotelli. Huone oli suuri, ja hienosti sisustettu. Samaa voi sanoa myös kylpyhuoneesta. Palvelu oli ystävällistä ja rentoa. Aamupalabuffet oli myös maistuva ja monipuolinen. Sijainti laskettelun kannalta erinomainen!

Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti puolison kanssa
Kiitä käyttäjää SimoS1009
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Meeri_GoLevi, Marketing Coordinator yrityksessä Hotel Levi Panorama vastasi tähän arvosteluunVastattu 19. lokakuuta 2017

Hei Simo S,

Kiitos palautteestasi! Mukava kuulla, että hotellihuone on ollut mieluisa ja olette viihtyneet meillä. Ihanaa että sijainti suoraan laskettelurinteessä on myös ollut teille mieleen.

Lämpimästi tervetuloa uudemmankin kerran!

Ystävällisin terveisin,
Meeri / GoLevi Sales

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja