Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Turhia lupauksia aukioloaikojen suhteen...”
Arvostelu: Nili-Poro

Nili-Poro
Sijalla 1/55: Ravintolat Levillä
Erinomainen kohde
Arvosteltu 24. lokakuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Lähdimme syyslomaviikon roadtripille pohjoiseen. Halusimme aktiivireissun lopetukseksi mennä kohteeseen, jossa pääsemme rentoutumaan ja hyvin syömään. Tutkimme eri vaihtoehtoja, majoituksia ja ravintoloita valmiiksi, sillä tiedostimme, että monet paikat ovat sesongin ulkopuolella kiinni. päädyimme tarjolla olevien palveluiden puolesta Leviin. Olimme bonganneet Nili-Poro ravintolan netistä ja lukeneet siitä paljon hyviä arvosteluja ruoasta ja tunnelmasta. Ajattelimme myös Lappi-teeman sopivan hyvin meidän loman lopetukseen. Innostuimme myös kun huomasimme ravintolan olevan auki JOKA päivä ja erityismainintana keittiön luvattiin olevan auki 21:30 saakka. (Myös fb:ssä oli 22.10. kirjoitettu seinälle, että: "Heipparallaa,
Nythän met olhan auki sitten joka päivä klo 14-21:30
Lämpimästi tervetuloa meille!"
Menimme tiistaina (23.10.) ravintolan edustalle vailla illallista ja huomasimme ovessa lapun, jossa kerrottiin ravintolan olevan poikkeuksellisesti suljettuna. (Tästä ei ollut nettisivuilla, eikä fb-sivuilla mitään mainintaa). Sitä hetken harmitellen löysimme toisen illallis-paikan ja lohdullisesti ajattelimme, että onneksi meillä on vielä huominen aikaa ennen torstai-aamun kotiin lähtöä.
Keskiviikkona 24.10. meillä oli siis uusi yritys. Menimme hyvin mielin ravintolalle n. klo 20:45. Heti ovella vastaan tulleet aiemmat asiakkaat totesivat meille, että ravintola on jo sulkeutunut. He kehuskelivat ruoan olleen erinomaista ja kehottivat tulemaan huomenna, koska oli kuulema ehdottomasti kokeilemisen arvoinen paikka. Enkä tätä lainkaan epäile. Katsoimme uudestaan ovessa olevaa lappua, jossa luki KEITTIÖ ON AUKI 21:30 SAAKKA eikä kello ollut vielä edes ilta yhdeksää. Kävimme siis varmistamassa asian vielä ravintolassa sisällä olevalta työntekijältä ja hän totesi, että ovat jo sulkeneet paikan sekä keittiöhenkilökunta on lähtenyt jo kotiin.
Tämähän tuntui meistä hyvinkin epäreilulta. Olimme varanneet kaksi (luvattujen aukioloaikojen puitteissa) päivää sille, että mekin pääsemme nauttimaan ko. ravintolan antimista. Olimme itse noudattaneet täysin aikatauluja ja seuranneet netin mahdollisia ilmoituksia...
Meitä kovasti ihmetyttää, että minkä takia poikkeuksellisista aukioloista ei ilmoiteta nettisivuilla tai vaikkapa edes facebookissa.
Tuntuu kurjalta valmistautua ravintola-illalliselle puolison kanssa ja ovella ollessa huomata sen olevan kiinni. Valitsimme myös kohteen siksi, että halusimme elämyksen aidosta Lappalaisesta ravintolasta, eikä mistään ketju-paikasta.
Ymmärrämme, että näin sesongin ulkopuolella on hiljaisempaa ja tällöin on helpompi sulkea ravintola ennen aikojaan, mutta mielestämme ravintolan kuuluisi arvostaa niitä mahdollisia tulossa olevia asiakkaita, koska pettymys voi olla suuri.
Laadukkaalta ravintolalta tympeä toimintamalli.

Käyntipäivä: lokakuu 2018
Kiitä käyttäjää Meri-Tuuli H

Arvosteltu 26. syyskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Lihapulla-annos oli todella herkullinen, ja puolison potka erittäin mureaa ja maukasta.
Aivan älyttömän hyvä kokemus!

Kiitä käyttäjää 720p_ivis
Arvosteltu 25. syyskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Ravintola on intiimi ja mukava. Palvelu erittäin hyvää. Ruoka todella hyvää, itse söin poron potkaa joka oli suussa sulavaa. Mieheni otti poronlihapullat ja kehui annoksen maasta taivaaseen. Suosittelen ehdottomasti.

Kiitä käyttäjää jenni_matilda
Arvosteltu 15. syyskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Ruokailimme ensimmäistä kertaa tässä ravintolassa. Ruokalista oli erinomainen, mikäli olet lihansyöjä. Listalta löytyi vain yksi kalavaihtoehto eikä yhtään kasvisvaihtoehtoa. Ravintola oli tunnelmallinen ja palvelu erittäin hyvää. Myös wc:t oli sisustettu tyylikkäästi. Suosittelen.

Kiitä käyttäjää Togo2011
Arvosteltu 12. syyskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Paikkana viihtyisä ja intiimi. Poronkäristys ja päivän kala maistuivat erittäin hyvin! Palvelu oli ystävällistä. Pääruokien saamisessa kesti jonkin aikaa ja saatiin siitä hyvästä jälkkärit ilmaiseksi! Suosittelen!

Kiitä käyttäjää pietak2015

Nili-Poro – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Nili-Poro? Jaa kokemuksesi!