Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
TripAdvisor
Sirkka
Julkaise
Saapuneet
Hae

“Loistava pizza ja hyvä palvelu”
Arvostelu: Classic Pizza Levi

Classic Pizza Levi
Sijalla 4/20: Ravintolat Sirkka
Erinomainen kohde
Hintaluokka: 11 $ - 22 $
Arvosteltu 27. maaliskuuta 2019

Taas oli varmaa Classic Pizza laatua tarjolla. Ravintola oli lähes täynnä, mutta saimme ikkunapöydän. Erittäin ystävällinen palvelu ja pizzat tulivat nopeasrti pöytään. Todella maukkaat pizzat, Hongkong ja Bangkok, loistavat makuelämykset. Loput pizzat pakattiin siististi mukaan ja saimme niistä seuraavan päivänä maukkaat välipalat.

Käyntipäivä: maaliskuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää Soile K

Arvosteltu 25. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Todella hyvää ruokaa pitää suositella kavereillekin. Pizzaa oli hyviä samoin nutellapizza ja suklaakakku vadelmakastikkeessa❤️

Käyntipäivä: helmikuu 2019
Kiitä käyttäjää Fiksuseurustelia08
Arvosteltu 22. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Kävimme perheen kanssa pizzalla hiihtoloman yhtenä iltana. Tultuamme ravintolan ovelle meille kerrottiin ravintolan olevan täynnä ja jonossakin useita ihmisiä. Ei kuulemma ollut mitään aika-arviota siitä koska meille vapautuisi pöytä. No kaikesta huolimatta päätimme jäädä jonottamaan. Olimme tilaamassa juomia niin tarjoilijat kävivät kovaäänisesti keskustelua jonossa olevasta ihmismäärästä ja näytettiin tympeää naamaa. Tätä aikamme kuunneltuamme tiedustelin, että onko meillä mahdollisuus saada ruokaa illan aikana ja vastaus oli että tottakai, paikalla ollaan niin pitkään kuin asiakkaita riittää. Emme ehtineet edes saada juomia kun meille olikin jo pöytä tarjolla, olimme olleet ravintolassa ehkä maksimissaan 10 min.
Ruoka tuli nopeasti ja se oli normi Classic Pizza laatua eli ihan ok. Palvelu meille kovin ystävällistä kokoajan.
Mutta kun lähdimme pois ravintolasta niin kaikki tarjoilijat olivat kokoontuneet kuuntelemaan yhtä heistä joka luki äänekkäästi kännykältä jotain annettua arvostelua heidän ravintolasta.

Mielestäni ei kovin ammattimaista käydä näitä keskusteluita ja arvosteluita asiakkaiden kuullen. Joten vähän silmää mitä asiakkaiden kuullen puhutaan ja arvostelut varmasti voivat odottaa illan loppuun.

Käyntipäivä: helmikuu 2019
Kiitä käyttäjää Mia K
Arvosteltu 11. joulukuuta 2018

Levin Classic pizza oli ehkä paras asia muutoin melko mitäänsanomattomasta lomastani Levin kylpylässä. Palvelu oli loistavaa ja olo oli tervetullut vaikka matkustin yksin. Pizza oli herkullinen! Ehdottomasti hintansa väärti ja koko on valtava.

Käyntipäivä: lokakuu 2018
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää Kaija R
Arvosteltu 4. elokuuta 2018

Mainiot pitsat ja asiantunteva, nopea palvelu. Sisustuskin on kiva ja ravintolan kuohuva on mitä mainiointa.

Käyntipäivä: huhtikuu 2018
Kiitä käyttäjää EnnaP7

Classic Pizza Levi – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Classic Pizza Levi? Jaa kokemuksesi!