Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (312)
Suodata arvosteluja
312 tulosta
Matkailijoiden arvio
51
97
108
41
15
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
51
97
108
41
15
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
3641/312 arvostelua
Arvosteltu 25. elokuuta 2020

Vierailupäivä: elokuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Päivi Ilvesaho, Other yrityksessä Scandic Eden Nokia vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. elokuuta 2020

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 19. elokuuta 2020

Olimme perheen kanssa kaksi yötä hotellissa. Kylpylä siisti ja mukava lasten kanssa. Huoneet ok. Ongelmana oli turvavälien pitäminen vallitsevassa tilanteessa koronan jyllätessä. Olisin hotellihenkilökunnalta toivonut tiukempaa otetta flunssaisten asiakkaiden suhteen, jotka olivat aamiaisella. Kysyin asiasta ja heillä ei kuulema ole mahdollisuutta puuttua asiaan. Sama perhe käveli ohitsemma aamiaisen jälkeen kylpylään, joten toiselta päivältä jouduimme jättää kylpylään menon myös välistä.

Meidän perheellemme koitui siis harmia ja osa lomast pilalla, koska jouduimme välttelemään hotellin tiloja sairastuneiden ihmisten takia. Pettymys oli lapsille suuri.

Vierailupäivä: elokuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää Sallura
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Päivi Ilvesaho, Other yrityksessä Scandic Eden Nokia vastasi tähän arvosteluunVastattu 28. elokuuta 2020

Hei,
Kiitos antamastanne palauteesta.
Pahoittelen, että lomaanne on sisältynyt myös harmia.
Noudatamme viranomaisohjeita ja pyrimme mahdollistamaan turvallisen oleskelun. Valitettavasti kaikki vieraat eivät ota ohjeistuksia niin vakvasti kuin olisi syytä. Pyrimme toki puuttumaan epäkohtiin aina niitä havaitessamme. Käymme palautteesi perusteella vielä asiaa läpi henkilökuntamme kesken ja pyrimme jatkossa olemaan entistä aktiivisempia ohjastamaan vieraitamme.
Aurinkoista syksyn alkua!
Ystävällisin terveisin,
Päivi/vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 17. elokuuta 2020

Vierailupäivä: elokuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Päivi Ilvesaho, Other yrityksessä Scandic Eden Nokia vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. elokuuta 2020

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 12. elokuuta 2020

Talo täynnä ja silti todella rauhallinen nukkua. Palvelu erittäin lapsiystävällistä. Pelikortit tervetulolahjaksi heti respasta ja muutenkin lapsiin suhteutuminen aivan loistavaa.
Altaille koronasta huolimatta rauhallinen ja turvallinen olo. Uimavalvojia koko ajan 2 paikalla ja selkeästi valppaina. Poika ihastui minigolf rataan joka oli hyväkuntoinen ja vaativakin paikka paikoin.
kivaa oli! Ruoka oli hyvää ja lasten oma menulista loistavaa ajan viihdettä ruokaa odotellessa.
Kahvia olisin jäsenenä halunnut huoneeseen, mutaa sitä oli vaan hinnakkaimmissa huoneissa, joita ei ollut vapaana.

Vierailupäivä: elokuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää Kirsi51
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Päivi Ilvesaho, Other yrityksessä Scandic Eden Nokia vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. elokuuta 2020

Hei,
Kiitos antamastanne arvokkaasta palautteesta.
Lämmittä mieltä, että olette viihtynee ja olemme onnistuneet palvelussamme.
Tervetuloa taas pian uudelleen!
Ystävällisin terveisin,
Päivi/vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 10. elokuuta 2020

4.8-20 respa kertoi Skandic Edenin huomioivan mieheni 80v.Tilaus pöytä 5.8-20 Esmarelda ravintola alk.klo.17 n.20henk buffetruokailu siis.onnittelu maljat, ruokajuomat. Erillinen ns.kakku+konjakki tarjoilu 3 krs:ssa,sis. yllätys musiikkiesitys synttätisankarille. Tähän asti tilauksen mukainen, mutta ruusuja ei kuulunut. Lähettäjä soitti ja kysyi että tuliko ruusut esityksen alkuun vai loppuun? Ei näkynyt! Osa juhlijoista lähtivät kotiin ja me loput meidän huoneeseen. Lapset ja lapsenlapset lähtivät ennen klo.22 huoneisiin. Jolloin kävin respassa kysymässä ruusuja. Eka ystävällinen respa virkailija sanoi ettei ruusuja, paikalle tullut toinen respa yhtä ystävällisesti kertoi että juu, juu takahuoneessa on. Minä hämmästyin niin etten osannut ihmetellä muuta kuin miksei niitä tuotu juhlaan? Ai, olisko pitänyt tuoda? Kyllä ! No kun ne pysyy hyvänä takahuoneessa! Sain vaatimani Pekkapapan ruusut. Ja Kyllä whatsupit lauloi, ryhmät ja erilliset. Soitin ruusujen lähettäjälle ja pahoittelin tapausta. Koko suku ja ystävät pohdittiin palvelun tasoa. Aamulla peruin kolmannen yön varauksen ja samalla edelleen pohdin miksei ruusuja tullut sekä miksei sitä talon lupaamaa "miehenne 80v.synttärit huomioidaan talon puolesta. " Respa tarkasti koneelta että kyllä se kirjoitettu. Muttei kukaan lukenut totesin. Respa antoi 50€ lahjakortin, jonka lähetin ruusujen lähettäjälle. Olen Aivoliiton jäsen ja monena vuotena hallituksen ja liittovaltuuston jäsenenä sekä jäsenkoulutuksissa olemme Skandic hotelleissa olleet. Tyytyväisiä olemme olleet, paitsi Tikkurilassa viimevuonna kokouskahvit oli keitetty vanhojen porojen päälle. Niin karseeta vaaleata happolitkua se oli. Nyt 4-6.8-20 Edenissä alkuun niin hyvin alkanut kylpylämatka latistui , eli pienestä se on kiinni. "Ai, olisko pitänyt tuoda ne?"ja " takahuoneessa ne pysyy hyvänä!" Nämä slouganit kiertää nyt suvussa ja kylänmiehillä. Katson että saamani hyvitys ei tee minusta jääviä, kertoakseni tämän episodin teille. Kaikesta huolimatta kaikkea hyvää teille sinne ja terveyttä Anu-Maarit Lehtonen

Vierailupäivä: elokuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää Amalia530
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Päivi Ilvesaho, Other yrityksessä Scandic Eden Nokia vastasi tähän arvosteluunVastattu 28. elokuuta 2020

Hei,
Kiitos antamastanne palautteesta.
Pahoittelen, että kukkien toimituksen informaatiossa on ollut puutteita ja katkoksia.
Hienoa kuitenkin kuulla, että asiaa on hyvitetty paikan päällä.
Uskon, että nämä harmilliset virheet ovat yksittäistapauksia eivätkä kuvasta palvelualttiutta yleisesti.
Kiitos vielä vierailustanne ja mukavaa syksyn alkua!
Ystävällisin terveisin,
Päivi/vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja