Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Suositeltava”

Lisätietoja ravintolasta
Soveltuu: Liiketapaamiset, Paikallinen keittiö
Ruokailuvaihtoehdot: Varaukset
Arvosteltu 7. elokuuta 2020

Kävimme ystäväpariskunnan kanssa lounaalla 7.8, itse söin naudan ulkofilettä muut seurueessa lämminsavustettua kirjolohta. Kummatkin ateriat olivat todella maukkaita,
ainoa miinus minulta tuli sille, ettei naudan-fileen kanssa ollut pihviveistä.

Käyntipäivä: elokuu 2020
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää oiva2016

Arvosteltu 17. heinäkuuta 2020

Kävimme muutama päivä sitten Knipanissa ja petyimme todella. Tilasin a la carte menusta voissa paistetun taimenen perunoilla ja yrttikastikkeella.

Saimme palvelua vain tilatessamme ruoat, jonka jälkeen tarjoilijat unohtivat olemassa olomme. Emme saaneet uutta vettä, vaikka yritimme saada tarjoilijan huomion puhumattakaan leivästä. Mainitsen nämä, koska viereisissä pöydissä tilattiin viiniä ja alkupaloja. Tarjoilijat säntäsivät jatkuvasti heidän luokse eivätkä edes katsoneet meihin päin.

Annos maksoi 29€ ja ne olivat alkupalan kokoisia. Olen itse suht pieniruokainen ihminen ja minulekkin jäi vielä nälkä. Kun olimme syöneet odotimme, että tarjoilija huomaisi ja tulisi kysymään, että haluammeko lisää. Kesti todella kaun ennen kuin saimme minkäänlaista palvelua ja ravintolassa oli noin 5 seuruetta meidän lisäksi.

Ehkä oli omaa tyhmyyttä mennä ravintolaa, joka oli lähes tyhjä, kun kaikki matkalla olevat ravintolat näyttivät saavan paljon asiakkaita.

Olemme käyneet kyseisessä ravintolassa usein vuosien aikana, mutta nyt laatu ei enää vastaa hintaa. En todellakaan suosittele!!!

Käyntipäivä: heinäkuu 2020
2  Kiitä käyttäjää Heidiikm
Arvosteltu 12. elokuuta 2019

Todella hyvä ja siisti lounas paikka. Upealla paikalla. Lounas oli kattava ja maukasta. Suosittelen.

Käyntipäivä: elokuu 2019
1  Kiitä käyttäjää 812stefanf
Arvosteltu 2. elokuuta 2019

Monipuolinen lounas seisovasta päydästä. Palvelu hyvää, ilmapiiri mahtava. Jälkiruoka "niukka": kahvi, tee, keksi.

Käyntipäivä: heinäkuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää Ilkka J
Arvosteltu 2. elokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Piipahdimme kesäloman viimeisenä päivänä (pe) lounaalle Knipaniin. Kalaan painottuva lounasbuffet oli maultaan keskinkertainen. Minun mielestäni vain mustajuurikeitto erottui edukseen, vaikka sekin olisi voinut olla täyteläisempää. Mies piti possusta. Paikkana toki viehättävä ja buffet riittävän runsas hintaan (14,9) nähden.

Käyntipäivä: elokuu 2019
Kiitä käyttäjää 606riittal

Ravintola Knipan – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Tammisaari, Raasepori

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Knipan? Jaa kokemuksesi!